![]() |
Blof
iemand al het nieuwe liedje Omarm gehoord?
wat vind je van het nummer en van Blof in het algemeen? |
De eerste keer dat ik Omarm hoorde ging ik echt ongeveer dood. Zo supermooi! Wouw. Ik vind Blof sowieso erg leuke liedjes hebben en dat ze uit Zeeland komen is natuurlijk een leuke extra dimensie ;)
|
Blof is tenminste nog aardig originele muziek..
|
met koninginnedag waren ze in middelburg aan het spelen en toen hebben ze ook nieuwe nummers gespeeld. echt supercool.
|
Ik vind dat lied ook best mooi, maar Blof maakt gewoon goede muziek.
|
Nog niet gehoord :o
*Zet kazaa aan* Blof is verder erg goed, mooie nummers (y) Helaas nog nooit live gezien :o |
ze zijn egt ontzettend goed :D heeft iemand de songtekst van omarm? blof in het algemeen vind ik ook heel goed, en hun nummers zing ik dan ook altijd kei hard mee :P hihi, daarom wil ik ook graag "omarm" songtekst hebben, maar ik kan em nergens vinden.. maybe heeft iemand van jullie de tekst? :p
|
Citaat:
Omarm + lyrics ? |
owjah, surriej :(
|
blof en acda en de munnik zijn de enige nederlandse bands waar ik nog een beetje naar kan luisteren
ken dat nieuwe nummer nog niet, maar ik vind de bekendere blof nummers als wat zou je doen, harder dan ik hebben kan, aan de kust, etc. wel heel goed |
Blauwe ruis vink zo'n ongelooflijk goed album... (y) en dan vooral het nummer vrienden!
|
Waarom schold ie je uit?
|
nog niet gehoord :)
Blof is goed.. het is nederlandstalig en aan te horen, een zeldzame combinatie :p en tja, ze zijn Zeeuws :o |
Citaat:
Verder blijft Blof gewoon goed, zowel qua muziek als qua teksten. |
ik zou nooit uit mezelf iets van ze kopen, maar om ze af en toe eens te horen is wel oke. ze hebben in ieder geval verstand van mooie nummers maken.
|
Bløf rocks..
alleen.. ben BOVEN kwijt.. !!!!!! echt de #1 cd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou gef mijn maar acda en de munnik :D
|
ik heb omarm bij kopspijkers gezien, was wel aardig, netzoals bløf in het algemeen, wel aardig... ik hou persoonlijk niet zo van nederlandstalige muziek
|
ø
Ze zijn een van de betere ouwelullenrockbandjes in NL (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |