![]() |
Beste films van 2003..?! (grappigst, best, spannendst)
:D OI :D
Ik vraag me af wat jullie allemaal van 2003 tot nu toe de beste films vinden? * Welke het grappigst/ leukst? * Welke het best? * Welke het spannendst? * En de beste "overall-movie"? |
* Welke het grappigst/ leukst?
Catch me if you can * Welke het best? Lilja 4-ever * Welke het spannendst? LOTR 2 |
* Welke het grappigst/ leukst? Jackass The Movie!
* Welke het best? The lord of The Rings! * Welke het spannendst? The Lord Of The Rings * En de beste "overall-movie"?The Hot Chick! |
* Welke het grappigst? Die Another Day, wan lachertje
* Welke het best? Nu al The Matrix Reloaded * Welke het spannendst? Nu al The Matrix Reloaded * En de beste "overall-movie"? NU AL THE MATRIX RELOADED |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2003 is pas net begonnen.. vraag me dat over 7 maandne nog maar eens
|
Citaat:
|
Citaat:
totaal niet komisch, goed geacteerd of wat voor verhaal dan ook? 1 van de veeeeeeeelee highschool "komedies" die eigenlijk allemaal nergens over gaan. maarem ik vind ehm equilibrium wel cool en verder nog geen film uit dit jaar gezien geloof ik .. oh ja the recruit, niet echt super maar das ook wel een vermakelijke film |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm nou niet gaan zitten quoten, maar equilibrium kijken, das zeker een van de 2003 toppers (y)
|
Citaat:
|
kheb nog niet zoveel filsm gezien eigenlijk dit jaar, maar ik vond 2 weeks notice de leukste/grappigste :) beste weet ik nog niet :p
|
* Welke het grappigst/ leukst? >> The Hot Chick
* Welke het best? >> The Lord of the Rings: The Two Towers * Welke het spannendst? >> The Lord of the Rings: The Two Towers * En de beste "overall-movie"? X2: X-Men United |
Meest spannende:
Danny Boyle's 28 DAYS LATER Meest dramatische: Spike Lee's 25TH HOUR Meest Poëtische: Steven Soderbergh's SOLARIS Meest Grappige maar toch ook zielige: Lucky McKee's MAY |
Citaat:
Deze thread heeft ook meer Spirited Away nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meest dramatische:
Paul Greengrass' Bloody Sunday Kan niet wachten op: Alejandro González Iñárritu 21 Grams Joel Coen's Intolerable Cruelty |
Citaat:
Voor ons hoort die dus bij 2003 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
slowmo shit - niet nieuw, van oude films: whoo (hard boiled bijvoorbeeld, en al zijn eerdere werken ook) verhaal - niet nieuw, van oude strips: frank miller (sin-city bijvoorbeeld) veel andere dingen - van ideeen van kurosawa maarja, het is verder gewoon een toffe film hoor, niets op aan te merken, en niet alleen veel matrix shit is gejat van kurosawa, maar ook de hele star-wars lay-out is van hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik bedoelde alleen maar, je kan niets meer rip-off noemen omdat alles al een keer voorbij is geweest, dus equilibrium is geen matrix rip-off maar gewoon weer "iets wat al is geweest",net als de matrix en alle andere films.. daar kan je niets aan doen |
Citaat:
dat zeg ik verkeerd: lucas sucks |
Citaat:
|
iets wat niet zo lang geleden voor het eerst er was en op dezelfde manier in een nieuwe film komt is een rip-off, en niet iets 'dat al is geweest'..pfff.....
|
Citaat:
|
grappigst...catch me if you can
beste....The Ring |
Citaat:
|
Citaat:
|
How to lose a guy in 10 days!!!
|
Citaat:
|
Tot nu toe zeg ik Respiro. Maar donderdag ga ik 24 Hour Party People zien dus ik kom hier nog op terug.
|
Citaat:
Ik hou het tot nu toe op "24 Hour Party People", "Punch-drunk Love" en LOTR. |
2003 is nog niet voorbij:S
Denk dat Matrix wel goed scoort op zich... |
Citaat:
|
Van 2003 he???
* Welke het grappigst/ leukst? : johnnie English * Welke het best? x man 2 * Welke het spannendst? x man 2 * En de beste "overall-movie"? matrix reloaded |
24hPP was grappig, sterk, origineel en boeiend.
Respiro was mooier. Party People beter. Mijn twee films van 2002 tot nu. |
phone booth is wel cool
geniaal hoe iemand een film van een uur en een kwartier kan maken met een set bestaande uit een telefooncel en een stukje straat en het dan toch spannend kan houden beetje voorspelbaar, maar ik had genoten van het acteerwerk :) |
Citaat:
|
Leukste film is toch wel Johnny English(maar da komt natuurlijk ook door de soundtrack van Robbie Williams)
P.s. Allemaal downloaden............Man of all Seasons van RRRRRobie WIilliamsssssssssssss (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |