Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   orgasme beschrijven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=465074)

fruitvliegje 02-05-2003 17:11

orgasme beschrijven

ok folks, probeer eens?!
(vermeld wel even of je jongen of meisje bent als dat niet onder je naam staat;))

Loontjuh 02-05-2003 17:36

http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=orgasme

fruitvliegje 02-05-2003 18:12

Citaat:

Loontjuh schreef op 02-05-2003 @ 18:36:
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=orgasme
dat is alleen die van de jongens ;)

Thomas 02-05-2003 18:19

Citaat:

fruitvliegje schreef op 02-05-2003 @ 19:12:
dat is alleen die van de jongens ;)
Zou er zoveel verschil zijn met een vrouwen-orgasme dan? :)

Loontjuh 02-05-2003 18:21

in de bovenstaande link die ik gaf zat weer deze link
http://forum.scholieren.com/showthr...ight=klaarkomen

wel ffies verder lezen dan alleen de titel van het topic

martijn1985 02-05-2003 18:26

Citaat:

Loontjuh schreef op 02-05-2003 @ 19:21:
in de bovenstaande link die ik gaf zat weer deze link
http://forum.scholieren.com/showthr...ight=klaarkomen

wel ffies verder lezen dan alleen de titel van het topic

die link werkt niet :)

dit is de goeie

Yohst 02-05-2003 18:36

niesen, maar dan langer, en een heel 'zoet' gevoel :confused:

Loontjuh 02-05-2003 18:37

Citaat:

martijn1985 schreef op 02-05-2003 @ 19:26:
die link werkt niet :)

dit is de goeie

sorry..
foutje..

fruitvliegje 02-05-2003 19:48

Citaat:

Wawl schreef op 02-05-2003 @ 19:19:
tuurlijk, mannen voelen geen baarmoeder samentrekken,vrouwen voelen geen sperma aankomen ;)

Big Brother 03-05-2003 13:28

als je heel lang je plas ophoudt en dan eindelijk na 3 uur naar de wc kan en het spuit eruit.. zon gevoel
maar dan vooraf gegaan aan trillingen en schokken, en ik krijg het altijd enorm warm nét voor het orgasme

marlies 03-05-2003 20:38

Volgens mij is het mannelijk orgasme intenser dan het vrouwelijk orgasme. Door die schokken zeg maar. Ik kan het niet uitleggen...

KiMZz 03-05-2003 21:17

Citaat:

marlies schreef op 03-05-2003 @ 21:38:
Volgens mij is het mannelijk orgasme intenser dan het vrouwelijk orgasme. Door die schokken zeg maar. Ik kan het niet uitleggen...
Volgens mij ook, want een vrouw kan ook gemakkelijk meerdere keren achter elkaar klaarkomen (naja sommigen dan) en mannen dus echt niet. Mijn vriend is ook altijd supermoe na t klaarkomen en ik dus helemaal niet, kan nog wel ff doorgaan dan :P

Pletterprater 03-05-2003 22:50

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 03-05-2003 @ 22:17:
Volgens mij ook, want een vrouw kan ook gemakkelijk meerdere keren achter elkaar klaarkomen (naja sommigen dan) en mannen dus echt niet. Mijn vriend is ook altijd supermoe na t klaarkomen en ik dus helemaal niet, kan nog wel ff doorgaan dan :P
Ben ik het denk ik niet mee eens. Als ik vergelijk wat ik voel tijdens een orgasme en hoe mijn vriendin reageert tijdens een orgasme... denk ik dat zij toch een meer uitbundig orgasme beleefd... overigens dan wel mooi om te zien :)... is het bij vrouwen overigens normaal, dat ze snel na het klaarkomen moeite hebben met staan? (zwakke benen)

Big Brother 03-05-2003 23:48

Citaat:

Pletterprater schreef op 03-05-2003 @ 23:50:
Ben ik het denk ik niet mee eens. Als ik vergelijk wat ik voel tijdens een orgasme en hoe mijn vriendin reageert tijdens een orgasme... denk ik dat zij toch een meer uitbundig orgasme beleefd... overigens dan wel mooi om te zien :)... is het bij vrouwen overigens normaal, dat ze snel na het klaarkomen moeite hebben met staan? (zwakke benen)
vast wel, heb ik zelf ook

maar moet je eens niet in 1 keer klaarkomen, maar eerst 3 keer "op het randje fietsen", het orgasme is dan veel heviger

(en bij mij is het zelfs zo: hoe meer voorvocht, hoe heviger het orgasme)

Kadaver 04-05-2003 09:43

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 03-05-2003 @ 22:17:
Mijn vriend is ook altijd supermoe na t klaarkomen en ik dus helemaal niet, kan nog wel ff doorgaan dan :P
Dit komt omdat na een orgasme bij mannen, in tegenstelling tot vrouwen, in de hersenen een stof vrijkomt die er dus voor zorgt dat ze een beetje verdoofd worden.... vermoeidheid is daar dus het gevolg van. (En neee dit is geen zwak excuus voor het feit dat veel mannen na de seks in slaap vallen ;) )

Arenda 04-05-2003 18:25

lalala mannen kunnen wel meerdere op een avond klaarkomen, maar niet iedereen :) wat dreams zegt vond ik wel een goede omschrijving; niezen, maar jah dan niet dat hatsjoe effect met je neus enzo :D en idd een heel warm en "zoet" gevoel.
Yay! :P

Evito 04-05-2003 18:59

Eerst voel je je bekkenbodemspieren ontspannen en dan voel je een enorme walging van de lust die je net gevoed hebt!!!

Of moet ik nu niet met een onbepaalde voornaamwoord als onderwerp spreken. Goed, "ik" dan. :P

poesiefox 04-05-2003 21:25

Citaat:

Evito schreef op 04-05-2003 @ 19:59:
Eerst voel je je bekkenbodemspieren ontspannen en dan voel je een enorme walging van de lust die je net gevoed hebt!!!

Of moet ik nu niet met een onbepaalde voornaamwoord als onderwerp spreken. Goed, "ik" dan. :P

Het stomme is dat ik dat ook nog had toen ik nog nooit een vriendje had gehad. Masturbatie, dat vond ik onbewust iets slechts, iets stiekems. Iets verbodens. Ik had daar nachtmerries van. Dat ik regelrecht naar de hel zou gaan. (en ik ben notabene atheistisch opgevoed) .

Sex met iemand, dat was toegestaan, daar zou ik van mogen genieten, maar zelfbevrediging, dat was beneath contempt.
Ik voelde me dan echt vies en schuldig.

(ja, zelfs tante Poesiefox kids!)

Het is overgegaan gelukkig. (phew!) Maar je moet echt even een knop omzetten. Ik had er een vriend voor nodig die totaal niet moeilijk deed over sex, en dan nog heeft het wat moeite gekost.

Ik > Jij 04-05-2003 23:25

De kleine Dood... een ultiem voorbeeld van overschatting.. :D
Kortom: Eigenlijk niet te beschrijven... het is niet elke keer hetzelfde.... :p

~Sjeherazade~ 05-05-2003 11:23

Citaat:

Wawl schreef op 02-05-2003 @ 19:19:
Ja dat denk ik wel hoor: bij vrouwen is het meer in laagjes, kunnen ook een langer orgasme hebben, en bij mannen is het in een keer daar.

Pletterprater 05-05-2003 18:25

Overigens nog een vraag voor de meiden hier. Mijn vriendin heeft de neiging tijdens het komen haar nagels in haar palmen te zetten en daardoor zichzelf toch aardig wat pijn te doen. (nu weet ik ondertussen, dat ik 2 van mijn vingers in haar palm kan leggen, waardoor ze haar nagels niet in haar hand kan zetten, maar toch) Hebben meerdere meiden (of jongens, kweet niet :s) hier last van?

[off topic]
Poesiefox, leuke quote, ik ken de film, maar ben eventjes de naam kwijt... hoe heette die ook alweer?
[/off topic]

fruitvliegje 05-05-2003 18:50

Citaat:

Pletterprater schreef op 05-05-2003 @ 19:25:
Overigens nog een vraag voor de meiden hier. Mijn vriendin heeft de neiging tijdens het komen haar nagels in haar palmen te zetten en daardoor zichzelf toch aardig wat pijn te doen. (nu weet ik ondertussen, dat ik 2 van mijn vingers in haar palm kan leggen, waardoor ze haar nagels niet in haar hand kan zetten, maar toch) Hebben meerdere meiden (of jongens, kweet niet :s) hier last van?

[off topic]
Poesiefox, leuke quote, ik ken de film, maar ben eventjes de naam kwijt... hoe heette die ook alweer?
[/off topic]

ik kan het wel begrijpen, maar dan net voor het klaarkomen. tijdens zou ik de kracht niet hebben.
gewoon ergens kracht opzetten,maar nu niet direct met mijn nagels in mn palm snijden...

poesiefox 06-05-2003 00:04

Citaat:

Pletterprater schreef op 05-05-2003 @ 19:25:

[off topic]
[/off topic]

Ik schijn op mijn onderlip te bijten, en ik vergeet adem te halen. Je bent even zo gefocust op je orgasme dat je de rest van je lichaam niet opmerkt.

Embraced Pale Death 06-05-2003 00:06

sterren, lichtjes, toeters, bellen,
stromende bergbeekjes, gevulde koeken

ja, dat beschrijft t wel denk...

poesiefox 06-05-2003 00:27

Citaat:

Embraced Pale Death schreef op 06-05-2003 @ 01:06:
sterren, lichtjes, toeters, bellen,
stromende bergbeekjes, gevulde koeken

ja, dat beschrijft t wel denk...

Kees van Kooten!

DeadNation 06-05-2003 00:32

Citaat:

[off topic]
[/off topic] [/B]
Pulp Fiction....hoe kan je t vergeten. Heiden :)

Natural 06-05-2003 09:48

Bij vrouwen is het zo dat orgasmen sterk kunnen verschillen. Mijn vriend zegt dat het voor hem altijd hetzelfde gevoel is. Hebben meer mannen daar ervaring mee? :confused:

Embraced Pale Death 06-05-2003 18:59

Citaat:

poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 01:27:
Kees van Kooten!
(y) F. Jacobse dus he

Pletterprater 06-05-2003 20:12

Citaat:

DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:32:
Pulp Fiction....hoe kan je t vergeten. Heiden :)

Hehehe, sorry, ken de film bijna van buiten (na 1 maal zien, heb ik wel vaker bij films), maar titels ben ik gewoon slecht in... komt omdat ik slecht ben in namen. In alle vormen en maten. Any way, wel eens een keer een goede film ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.