![]() |
De Perfecte tongzoen is als ...
...
Tell me :) |
als je er allebei helemaal in op gaat.. en de buitenwereld even vergeet..
|
Als jij alles wat er om je heen gebeurt nietm eer door hebt.
Net zoals ik dusde trein had gemist erdoor :D ;) |
als... je na 30.000 keer nog meer wil. Dan is die redelijk perfect vlgs mij.
|
In ieder geval niet die van woensdagavond.. damz.. drama zeg :( :p
Denk dat het verder niet te onschrijven zou zijn wanneer iets perfect is |
heel zacht, subtiel, romantisch (niet zon sexgedreven snelle lebber), speels en vooral veel afwisseling :)
|
idd; afwisseling (y)
|
romantisch, liefdevol, met iemand van wie je houd *dat is liefdevol, maargoed*, op een rustig plekje waar je niet gestoord kan worden...
|
Citaat:
Jaaa, is mooi! en ook nog teder, en allesbehalve ruig:S *tenzij je er een spelletje van maakt, maar dat is weer een heeeeeel ander verhaal;)* |
Lief, teder en gevoelig of vol passie!
|
Heel lang verliefd bent, in spanning bent of hij je ook leuk vindt en dat de eerste zoen, mits hij goed zoent...
|
...bier
Beide bijna altijd welkom. |
Citaat:
|
Samen even alleen.
|
...ieder een frisse mond heeft [dus geen chips resten of iets dergelijks...]
|
... mijn vriendje hem geeft :)
|
geen idee :confused:
|
... mijn vriendin hem geeft. ;)
|
Met de hond!
Die kan zo lekker lebberen! |
Citaat:
|
je daarna elkaar aankijkt voor meer van dat goeds
|
één die heel vanzelf gaat en uit liefde, zoals mn eerste :)
|
Citaat:
mijn vriend zit momenteel in een sexgedreven snelle lebber-fase, en het zint me langs geen kanten. |
als met je tong roeren in een pot augurken
gadverdamme |
De perfecte tongzoen is als slagroom: verslavend en het vraagt om meer.
|
Citaat:
denk maar niet dat wij nu nog gaan zoenen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
de perfecte tongzoen is naaktuurlijk voor iedereen verschillend, maar voor mij is dat een zoen vol "gemeende" passie!! Een zoen waar je al heel lang op heb zitten wachten, een zoen waarbij je alles om je heen vergeet, een zoen waarna je verdwaasd achterblijft en je af vraagt wanneer de volgende komt! :D
|
"Gemeende passie"?????????
de enige persoon die ik ken die echt gepasioneerd is, is mijn nederlandse juf.... en geloof me.... :o das verre van perfect. |
Hmm..Mijn perfecte tongzoen...Als je je vriend lang niet gezien hebt / lang niet gaat zien, en dan ist helemaal stil, je bent alleen en je gaat er helemaal in op. Het lijken 5 minuten, maar ondertussen sta / lig je al een half uur te zoenen... Geweldig gewoon! :o
|
Het met de perfecte liefde is...
|
Citaat:
Zucht...*droomt weg....* |
Als de spanning zo hoog is dat er met zo'n passie wordt gezoend en dan ook niet meer wil ophouden.
offtopic: helaas moest ik toen wel stoppen, want het was mijn ex, en ik kon het niet verdragen als ik er op inging. |
Als... hmm... het heel onverwacht is en lekker warm, zacht en spannend is :)
Hmmm... lekker :) |
als het down under (ik bedoel mijn buik, maar goed) zo erg gaat kriebelen en bruisen dat een vrachtwagen Dafalgans opgelost in de Donau er bij gaat verbleken.
Dàn is het wel een lekkere kus, ja. |
Citaat:
is het niet juist andersom...? |
Citaat:
|
Hij is perfect als je geen draaimachine in je mond hebt zitten en wanneer jullie er allebei helemaal in opgaan en de hele wereld om je heen vergeten.... Alleen jullie 2tjes bestaan op dat moment... heerlijk :)
|
nouhou!! daar moet ik niet eens aan denken!! :-) dan gaat mijn hele buik kriebelen!! :-) En ik heb hem al veels te lang niet meer gezien, dus volgende zoen word SUPERS! (eh..net als de rest..) :-) Zoenen is toch zeker beter als je net met iemand hebt..*zwijmel*..echt wel verschil met mijn ex ja..maar ja..daar ook al weer haast te veel mee gezoend he?! :-p En ik wil NIET meer wachten om met mijn schatje te zoenen!!!!! Hmmm...
|
de perfecte tongzoen is als... je hem krijgt van degene op wie je verliefd bent
|
Tong volop gebruiken, langzaaaam....... En niet de hele tijd dezelfde beweging.
|
Afwisselend, en je gaat er helemaal in op, je vergeet de wereld om je heen...zoals gisteren *zwijmel zwijmel* :p :p
|
Gewoon, een hele geile van een meisje wat het heel goed kan.
|
als ze het niet bij mijn mond doet :rolleyes:
|
... je bij dat monument (?) voor hoog-catherijne zit. met zn tweeen. een kwartier zit te zoenen. en egt perfect, dat het gewoon goed voelt.
en als je er na er pas achter komt dat er superveel mensen om je heen zitten en dat je te handtastelijk was voor zo'n 'publiek' |
Zo lekker dat je niet eens dacht aan seks maar gewoon voor 4 uur ( :eek: ) achter elkaar kon zoenen... happened to me once... vergeet ik nooit meer...
|
Als je ff helemaal van de wereld bent :)
|
je er een gelukkig gevoel bij krijgt en er van geniet.
|
Citaat:
Neu, gewoon als je er allebei helemaal in op gaat! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |