![]() |
beloven om te bellen
Okee, persoonlijk verhaal eerst:
Ik heb op koninginneNach de meest geweldige jongen ontmoet. Gisteren zag ik hem bij burger king en vroeg hij me om hem en zn vrienden te zitten. Nadat hij me had voorgesteld aan iedereen vroeg hij of hij mn telefoon nummer mocht hebben en me kon bellen dit weekend om iets leuks te gaan doen. Dus ik gaf hem meteen mijn nummer:) probleem: vandaag in de klas ging mn telefoon af, en mn leraar heeft mn telefoon voor het WEEKEND ingenomen, ik krijg hem pas maandag terug. ik weet dat het hem was die belde. Hij dacht zeker dat ik zoals de rest van de kinderen hier geen school had, maar ik had vorige week vakantie. mijn vraag: als een jongen beloofd te bellen, en hij het ook doet, maar hij van vrijdag tot en met zondag geen antwoord krijgt, belt hij maandag dan nog een keer?!!?!?!!?!?! :( heeft iemand hier ook ervaring mee of zijn er mensen die me dit kunnen vertellen? (hoopt echt dat iedereen ja zegt) |
Als hij je echt leuk vind wel ja.
Anders niet |
en anders bel jij hem toch gewoon..?
|
Citaat:
|
BIDDEN, das het enige wat je kan doen, maar als ie je echt ziet zitten gebeurd het wel.
*vraag ook altijd ZIJN nr voor de zekerheid ;) * Liefs Angela |
Als hij jou gebeld heeft, staat zijn nummer maandag nog wel in je mobiele telefoon. Dan kun je hem maandag zelf bellen en het uitleggen.
En zet voortaan je mobiele telefoon uit in de klas. Wel vreemd trouwens dat zo'n leraar je mobiele telefoon een heel weekend houdt, maar goed. Ik vraag me af of dat wel mag. |
dat zei iemand anders ook al...dat die leraar daar geen recht op heeft. Okee, als het door de weeks een dag is, maar een heel weekend is zooooo klote.
anyways, nee, ik heb zn nummer niet gevraagd omdat ik dacht dat iets zoals dit niet zou gebeuren:( |
Citaat:
|
ja, maar ik moet dus tot maandag wachten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft hij wel je voicemail ingesproken? (y) |
Citaat:
|
ik zou dramatisch gaan doen bij me leraar :o
|
lullig :rolleyes:
kzou hopen & boos zijn op mn leraar:D |
Het komt wel goed!
|
Citaat:
|
SLOTJE!!!
Antwoord is gegeven. |
Citaat:
je hele "het komt goed" is nu verpest je bent niet meer lief *mijn topics blijven open* |
Citaat:
|
Citaat:
jij maakt me boos, je maakt helemaal geen vlinders bewegen in mn buik |
Ok, we gaan weer ontopic.
|
Het maakt waarschijnlijk helemaal niets uit.
|
een leraar zou het echt niet moeten flikken om een weekend m'n telefoon te houden.... dat mag ie helemaal niet
|
Ik had sowieso m'n telefoon niet gegeven aan een leraar maar gewoon opgenomen en de klas uitgelopen. :)
Maar goed, als hij je echt leuk vind belt hij wel weer.. en anders maandag zelf ff bellen als zijn nr in het geheugen staat. :o |
Citaat:
Maar ff ontopic...als je nou ff aan die leraar uitlegt wat het probleem is, zal die vast wel overstag gaan... |
Je telefoon ingenomen voor het weekend? :eek: Door een leraar?....
|
dat doen ze vaker hoor...ik sta er niet zo van te kijken. Je had m natuiurlijk ook gewoon op stil moeten zetten, maar daar schiet je nu niks mee op. Even afwachten en meteen bellen maandag.
Succes |
Ik zou hem zelf bellen of hem een smsje sturen ofzo!
|
Citaat:
|
Ik snap eigenlijk niet dat je de GSM uberhaupt hebt afgegeven. Tot na de les houden is dan nog tot daar aan toe. Maar het hele weekend houden ? Ik zou zelf in zo'n situatie de politie bellen en aangifte doen van diefstal (y)
|
had niet echt een keus
ik moest hem wel afgeven anders moest ik nablijven of zoiets shits. op een vrijdag doe ik dat ook niet graag en hem kan ik niet bellen of sms'en want ik heb zn nummer niet anyways, bedankt voor jullie commentaar, ik zal maandag wel kijken of hij nog een keer belt, en anders moet ik maar hopen dat zn nummer in het geheugen staat |
oeh..spannend :)
nu lijkt het een ramp, maar stel (ok stel) dat jullie samen zijn over x aantal dagen en dan maanden en dan jaren en dan eeuwen en dan kunnen jullie lekker knus in de zetel tegen jullie kleinkinderen vertellen dat jullie al gelijk een hindernis hebben overwonnen enzo :) wedden dat je die leraar uitnodigt op je huwelijk? ik ben een wicht met te veel fantasie |
bij ons houden ze m een week....
|
ik wou even laten weten dat alles is goedgekomen:)
ik had mn telefoon teruggekregen, had hem gebeld, spraken niets af. toen belde hij me gisteren plots en vroeg ik of ik een filmpie bij hem thuis wou kijken:) ik heb dus de avond bij hem op bed doorgebracht, en hij heeft me naar huisgebracht in de stromende regen en een kusje op mn wang gegeven. we spreken volgend weekend weer af het is dus allemaal wel goed gekomen, thanx 4 the reacties |
Wat een poepie
|
wat liief :D
dat zit wel goed hoor (y) |
Citaat:
Mijn natuurkunde leraar gooide regelmatig mijn etui van 4 hoog uit het raam. Tja, was je er wel even uit :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |