![]() |
Debiel met wat mysterieus...
Hoe mysterieus het ook zij
de monnik met de bruine pij heeft al dagen niet gegeten staat al dagen in de tuin te zweten! Hoopt een kasteel op te graven vindt alleen maar dode raven. Hij zoekt al dagen naar een schat en je moet weten dat de monnik alsmaar door blijft gaan (zelfs als je hem gaat slaan) Hij blijft graven tot hij sterft en een ander zijn pij erft. Als die andere monnik de pij erft en op een dag door de tuin zwerft zal hij de schop bij 't gat zien staan en daar eens naar toe gaan en dan ziet hij de dode raven gaat verder met het graven en zijn grote probleem is dan dat hij niet meer stoppen kan. En jawel, dan kan dit gedicht opnieuw beginnen want de monnik komt niet meer tot bezinnen want van die gekke pij komt dan dat je dat je met graven niet stoppen kan Arme man |
Verbluffend! Dit had ik niet van je verwacht! Geweldig meid. (y)
Alleen nog een echte titel. "De pij" of zo, maar je weet vast wel iets leukers. En ik vind het helemaal niet debiel! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het namelijk beter klinken als je de zin omgooit tot: dat je met graven niet stoppen kan Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. :cool: |
Heel erg bedankt. Ik heb het nu veranderd. Maar nog een vraagje:
Citaat:
|
Hmmh vind het wel redelijk geinig,
misschien dat je eens moet proberen kinder rijmpjes te schrijven, net als annie mg smith of wie was dat ook alweer die dat deed?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |