![]() |
wat moet ik doen?!
een jongen die ik al een tijdje niet heb gezien/gesproken vertelde me gister via msn dat hij gevoelens voor me heeft.
Ik heb het idee dat het iemand anders was die op zijn e-mailadres zat, maar dat weet ik niet zeker. Toen ik dat zei, zei hij dat ik hem niet serieus nam! ik ben bang aan hem te gaan vragen of hij het was, wat zou jij doen?! wat meot ik doen?! greetz |
gewoon vragen als je em ziet :o
|
Als jij hem ook leuk vindt, zou ik even navraag doen .. en als jij hem niet leuk vindt, zal het jou verder ook niet zoveel uitmaken.
|
grappig... zoiets heb ik ook eens gehad maar toen wist ik wel heel zeker dat haar broer haar msn had gehackt om haar te vernederen :)
|
Citaat:
|
zo cheap dat msn hacken:) T blijft leuk om het bij een ander te doen, maar als het jou gebeurd voel je je gen**id.
Ontopic: real life vragen, dan weet je zeker dat het geen anders is die het zegt :rolleyes: |
aan hem vragen of hij het was.
|
VRAGEN!, want ik heb t ook gehad, hele crazy op een jongen, en zijn beste vriend wist t... EN het w8woord van die jongen..
3x raden... :rolleyes: |
Of afwachten? Als hij je echt zo leuk vindt, neemt ie snel weer contact met je op...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |