![]() |
minst pijnlijke manier om het uit te maken?!
Ik heb bijna een half jaar met mn vriendin.. in het begin ging het super maar de laatste maanden gaat het alleen maar bergafwaarts.. ruzie om onzindingen, vind het niet leuk als ik met anderen afspreek, controleert me enzo... enz.
Ik denk niet (maar ik hoop wel) dat het nog werkt.. Ik denk dat het het beste is wanneer we uit elkaar gaan. maar ik wil haar geen pijn doen dus wat is de minst pijnlijke (of beste) manier om het uit te maken? |
Nou...je moet het dus net niet uitmaken, want als je het bijna een half jaar met elkaar hebt dan beginnen de irritaties te komen.
je moet dan een goed gesprek met elkaar voeren en het hebben over de dingen die jij irritant vind en wat jij niet leuk vind en die zei slecht vind! Ik weet zeker dat het dan weer beter tussen jullie gaat! Bij de meeste is dat vaak dat het wat minder gaat tegen de 6 maanden aan. |
Citaat:
dan gaat het zo van: ja ik verander een btje daarin en dan hou ik rekening met dat en jij met dat en dan gaat het bter maar dat werkt gewoon niet en btw.. die 'irritaties' kregen we na 3/4 maanden |
de waarheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
COMPLICATED... :( :confused: |
Citaat:
Citaat:
@leon-v: de waarheid. daar heeft ze het meeste aan. |
Als je echt zeker weet dat je t wil. Recht in dr gezicht (dus niet over de telefoon, brief enz.) en dan ook echt waar het om gaat, dus niet er omheen draaien.
Ik zou het er trouwens eerst met haar over hebben voordat je meteen de beslissing maakt om het uit te maken. |
Citaat:
|
ga gewoon tegenover haar zitten en zeg, schat ik zie het allemaal niet meer zitten, we moesten er maar mee ophouden!
|
Citaat:
|
Gewoon eerlijk zijn en dat is voor sommige mensen al best moeilijk.
|
Citaat:
Mensen willen altijd te graag vrienden blijven, terwijl in sommige gevallen het gewoon beter is om elkaar een half jaar of zo niet meer te zien... |
Face to face, eerlijk zijn maar wel tactisch blijven! :p
|
- nog even heel goed over nadenken en twijfelen
- eerlijk zijn - haar nergens van beschuldigen - niet gaan schreeuwen - face to face, niet over de telefoon - haar laten beslissen of jullie contact houden, en zo ja, hoeveel contact, en zo nee, of jullie dat contact later weet gaan oppakken - antwoord geven op haar vragen, als zij iets vraagt dan zijn 'laat maar' en 'dat doet er niet toe' uit den boze, zij vraagt het dus dan doet het er wel toe en wil ze het niet laten - als ze huilt, haar rustig laten uithuilen, eventueel vasthouden, tenzij ze aangeeft dat ze niet vastgehouden wil worden - nóóit zeggen 'je vind wel weer een nieuw vriendje', 'je bent wel aardig hoor', of 'je verdient beter dan mij', want dat wil ze echt niet horen - mocht je haar als het net uit is tegenkomen: haar vriendelijk begroeten, waarbij je haar aankijkt, en als zij dan stil gaat staan doe jij dat ook |
Citaat:
Ze houdt van je.. denk dus nog een keer na. |
Citaat:
|
Deze topic heeft hier al zoooo vaak gestaan.... :eek:
|
Citaat:
|
Denk dat er niet echt een minder pijnlijke manier bestaat..Hoe dan ook, het komt altijd hard aan...
Vooral zo'n gesprekje van ''maar ik wil wel vrienden blijven''... Succes ermee en lees t repley van sarahbressers maar ff goed door, die is goed...! |
Er bestaat geen minst pijnlijke manier om het uit te maken!
jah niet via de sms of telefoon.. gewoon recht in dr gezicht zeggen.. waarom je denkt dat het de laatste tijd slecht gaat.. dus zeggen dat je nix voor dr voelt maar ook redenen erbij geven |
Via MSN uitmaken, minst pijnlijk voor diegene die het uitmaakt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm. tis eigenlijk altijd pijnlijk om het uit te maken, maar blijf eerlijk, zeg dat je een relatie niet aankan als er zoveel ruzies inzitten bijvoorbeeld, eerlijk blijven is echt het allerbelangrijkst, anders zal je haar heel erg kwetsten... succes!!
|
Je moet jezelf ook niet voor de gek gaan houden.. geen negatieve dingen in je hoofd wegdrukken.. alles tegenelkaar afwegen..
Hoe gaat het verder als het uitgaat.. ben ik verliefd op haar... Bedenk ook 'ns wat je mist als je het uitmaakt.. misschien mis je de veiligheid maar dat kan ook komen omdat je al even met haar hebt.. daar valt over heen te groeien.. succes ermee :) xxx |
pijn blijft pijn
|
Inderdaad, er bestaat geen "minst pijnlijke manier om het uit te maken"!!!! :mad:
|
Citaat:
Maar voor je hierop reageert, ik snap je punt ;). 'De enige optie die niet pijnlijk is, is het niet uitmaken.' |
nadat je het hebt uitgemaakt haar de tijd geven om het te 'verwerken'. Ze zal wel even moeten omschakelen om jou te zien als gewone vriend (zoals ze er meerdere heeft) ipv haar vriend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |