![]() |
RoMaNtIsCh DiNeR
Ik ga binnenkort een keertje voor mijn vriendin koken.
Weet iemand iets romantisch om klaar te maken...?? Het moet wel romatisch zijn.....heeft er iemand recepten of ideeen of tips hoe je het heel romatisch kunt maken?? |
Als toetje roze pudding met een hart van aardbeiensaus erop?
Zorg in ieder geval voor kaarsjes en een lief muziekje, het eten opzich valt toch niet zo romantisch te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Kook gewoon haar lievelingsgerecht, werkt altijd en is héél romantisch omdat het haar favoriete eten is. |
Citaat:
Citaat:
Nee, maar idd, maak haar lievelingsgerecht, dan weet je iig zeker dat ze het lekker vindt ed, ook niet geheel onbelangrijk. ;) :) En is een stuk romantischer dan wanneer je iets klaar maakt wat ze echt niet lust ofzo. |
Mjah precies, haar lievellingsgerecht, vraag eventueel het recept aan haar moeder, dan weet je zeker dat je 't goed doet:)
Tafel mooi dekken, met tafelkleed, kaarsen, wijnglazen (waar natuurlijk ook best cola in mag), alles er om heen opruimen, het eten opdienen in schalen ipv in pannen, mooi garneren (met takjes kruiden, stukjes rauwkost of stukjes fruit), en een lekker toetje dat je al van te voren gemaakt hebt en dat geduldig in de koelkast staat te wachten (aardbeien met vanillevla, of chocolademousse, enz.) |
Bij de expo kun je macaroni kopen in de vorm van penissen.
|
Zuurkool met worst.
Maar alleen als ze worst lust, natuurlijk. |
Of je leent ergens een gourmet stel en je haalt bij de Appie voorgesneden vlees, een paar sausjes, afbak stokbrood en twee flessen wijn.. werkt bij mij altijd.. :)
|
Nee joh, lekker Indiaas! Pataks heeft zo'n potje met Milde Curry (n soort saus) dat erg makkelijk klaar te maken is kijk maar ns bij de AH. Doe het over de rijst, maak evt. kroepoek of van dat soort dingen erbij idd kaarsen gebruiken en voilá uw romantisch dineetje is klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het toppunt van een romantisch diner toch wel in een park picknicken bij een lantaarn als het al donker is.
*onnuttig* :o |
Citaat:
|
ik ben zelf een voorstander van heel veel kleine hapjes... soort picknicken alleen dan aan tafel ofzow :)
-mandje met bruin stokbrood -mandje met wit stokbrood -bakje smeerspul -klein schaaltje soep -bakje salade -bakje komkommer -bakje wortel -schaaltje ananas -schaaltje druiven -schaaltje aardbeien -bordje met wat veschillende groente's -schaal met krieltjes -bakje yoghurt -schaaltje ijs -hete drank op tafel -kan met water zoiets vinnik zelf altijd wel leuk :s |
Citaat:
DAT lijkt me nou een absolute sfeer-killer, als ik bij mijn lieffie zou aankomen en die me zuurkool met worst voor zou leggen. Zie het helemaal voor me ... naja, dan nog liever samen boterhammetjes eten. |
Het idee van Ilsje, een soort tapas maar dan wel met een bord om van alles wat op te scheppen (en dus niet alleen losse schaaltjes waar je met vorkjes in moet prikken), vind ik een leuk idee (y) Ik zou wel voor wat leukere, specialere gerechtjes kiezen.
En dan aardbeien met slagroom als dessert |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |