![]() |
paddo's
Hallo allemaal, ik ga me morgen maar is aan de paddo's wagen met wat maten, ff een vraagje, wat doen jullie het liefst als jullie paddo's hebben genomen?
En dan nog iets, ik hoorde laatst uit redelijk betrouwbare bron, dat wiet of hasj de paddotrip remt, dus we dachten eraan om van te voren maar een voorraadje in te slaan mocht iemand een slechte trip krijgen, alleen volgens mij is dat gelul, het lijkt me een beetje vaag. Bedankt... |
Als iemand een badtrip heeft kan je hem het beste iets geven met veel suiker, hasj en wiet kan de badtrip ook verergeren.
Je hoeft je niet iets voor te nemen om te gaan doen, je kan het beste gewoon ergens binnen zitten met een muziekje op en de trip laten komen. |
Hoe saai het ook klinkt: als het de eerste keer is neem er dan iemand bij die het vaker gedaan heeft bij.
Het is inderdaad niet al te snugger om een extra drugs in te nemen als je een foute trip hebt. En: geniet maar gebruik in mate (;) :p) |
Citaat:
|
schelpen zoeken in de duinen.
of dieren tellen in het bos. |
in de natuur en dan NIET s'nachts is echt supertof, omdat je in een trip de natuur helemaal begrijpt (tenminste ik dan). En lees voor ander adviezen deze eens door:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462415
|
toen mijn paddo trip aan het uitwerken was, had ik ongeveer een uur later wiet gerookt en toen kwam mijn trip voor 50 % terug.
|
Het boeit niet wat je doet, want alles is even interessant als je tript. (y)
Wat me wel heel stoer lijkt is een enorm wit vel papier en kleurpotloden/pennen klaarleggen, en dan met z'n allen gaan tekenen. |
wiet remt de trip echt niet af hoor
als ik ga blowen tijdens een trip ga ik juist nog veel harder trippen sterker nog, als ik de paddo's net naar binnen heb gewerkt en ik merk de effecten nog niet, dan begin ik ze te merken zogauw ik een hijs van een joint neem |
Citaat:
|
euh, ga niet naar het bevrijdingsfestival of ergens anders heen waar je allemaal mensen tegen kunt komen die niet mogen weten dat je aan het trippen bent, want als het een beetje goed gaat ben je zo van de wereld dat je ze niet erkent, en dan krijg je hele vreemde situaties... :rolleyes:
idd, gewoon op de bank relaxen en er wel de tijd voor nemen, want het kan bij mij nog weles 6-8 uur duren! en ook niet in het donker, dan zie je de leuke kleurtjes en de wiebelende muren en je 3e,4e,en 5e benen niet... :D ....volgens mij ben ik al te laat met deze post of nie? naja... :rolleyes: |
Bedankt voor alle tips, heb me best vermaakt op de bank ( en eerst in een speeltuintje op het paul kreuger plein :p ). En die wiet, hebben we later nog gerookt :cool: ...
|
Ben blij dat het zo goed gevallen is. :)
De volgende keer kun je best wel even de moeite nemen of er al een soortgelijk topic bestaat.. In dit geval deze: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462415 Offtopic: Of ik moet wat beter opletten.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |