![]() |
Beste band van de wereld op dit moment?!
Ooit was dat Oasis, iedereen adoreerde ze. Helaas gaan we het daar nu even niet over hebben, maar wie is anno 2003 de beste band van de wereld? Welke band heeft miljoenen fans aan hun voeten liggen en verkopen ook ontelbare platen.
King of pop Robbie Williams misschien? Heeft goede plaat afgeleverd vorig jaar, scoort top 5 hits aan de lopende band, uitverkochte tours, vele awards binnengehaald. Alleen hij doet het niet zo best in Amerika. Coldplay, iedereen lijkt ze wel geweldig te vinden. Over de hele wereld uitverkochte zalen en ze verkopen heel veel cd's. Iemand suggesties of nominaties? |
Coldplay vind ik stom
|
Toch nog steeds de Roling Stones. Geen nieuwe platen maar de concerten zijn nog steeds massaal uitverkocht. :)
|
Metallica.
|
En wie in godesnaam adoreert oasis?
|
Ik vind The Eagles, the Roling stones en alle andere bands zoals hun nog altijd om de kroon aant spannen.
Jammer genoeg doet Nirvana dat niet meer greetz Ivo |
Ben het wel eens met de topicstarter eigenlijk :)
En ik vind de peppers lekker nog steeds wél de beste van de wereld :) |
Citaat:
|
Bust natuurlijk. :D
Nee, U2. Zeker weten. |
o ja U2 vergeten :)
maar dan kunnen we net zo goed beginnen met manic street preachers, nirvana, smashiing pumpkins enzo ;) ze moeten wel een beeeetje hit hebben gehad de laatste tijd anders word dit een: wie is je favo band - topic en die hebben we al genoeg :> |
U2 scoort zowat hit na hit.
Rolling Stones, bijvoorbeeld, heb ik al jaren geen hit meer zien scoren. |
Citaat:
|
Birthmark, hoezo Nirvana te simpel en U2 dan goed?? Ik bedoel ik vind beide ok, maar geef toe U2 is nix meer dan steeds dezelfde rifjes
wel geweldige rifjes, daar niet van :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor 2002 zeg ik een QOTSA als ik een beetje objectief ben.
|
Karizma :P
of Tribal Tech :D uhm. |
Walk on
Elevation Electrical storm... :) U2 rules!! |
U2, Tool, Coldplay, Metallica was zo'n band maar is nu bagger
|
Citaat:
|
Citaat:
ik versta onder ee hit iets als het d hele tijd op radio en tv was en in je hoofd, dat liedje was echt irritant en deed zn naam eer aan :p maar reageer ns op waarom nirvana wel simpel zou zijn en U2 niet |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Megadeth natuurlijk :D |
Citaat:
als je naar bijv beautiful day luistert, ojo hoe simpel wil je muziek maken :D neemt nog steeds niet weg dat het erg mooi is *zet nirvana op :p* en wat is er opeens mis met oasis :o (qua muziek dan :p) |
Citaat:
|
U2 zonder twijfel,
het gaat niet eens om de hits die ze hebben gescoord de laatste tijd. <---- maar ja, ik ben dan ook zelf iers he :) radiohead goede 2e |
Citaat:
Het is wel knap wat ze allemaal hebben bereikt na OK Computer, zonder interviews en reclamecampagnes. :> |
Citaat:
door dit soort topics ga ik altijd cd's draaien die ik jaaaaren niet heb gehoord :) |
Citaat:
ik vind het gewoon geweldige muziek, het is eens wat anders maar die thom yorke is wel een fuckin suicidal nutcase zeg... |
radiohead
niet alles hoeft direct te zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bedankt voor je grappige poging om een subjectieve onordenbare materie onder te brengen in een objectieve ranglijst met een populatie als deze. Het resultaat is natuurlijk als verwacht. :) |
Wat een schijttopic. Muziek is een subjectief onderwerp. Er is dus nooit 1 band die iedereen leuk vind.
Oasis vind ik dan ook gruwelijk klote. |
Citaat:
|
toch coldplay, denk ik.
maar muse, radiohead, qotsa en placebo zitten close. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind zelf dat er slechts een paar bands aan deze kwalificatie voldoen: U2, Coldplay en Radiohead. Oh ja, betere titel voor dit topic was volgens mij geweest "Grootste band van de wereld op dit moment". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oasis is toch zo'n kutband
coldplay 0wnt de wereld op dit moment (y) |
the Beatles.
De meeste bands en singer/songwriters die ik ken hebben toch erg veel inspiratie opgedaan van The Beatles. (Foo Fighters, Elliott Smith, Supergrass, Cave In) Dus je kan het zien als de moeder aller bands :) Maarja je bent voor The Beatles of voor The Stones heb ik me laten vertellen. En ik vind de melodieuze kant toch wat leuker. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit kun je niet, heel simpel. |
Voor jnieuwelaar:
Citaat:
|
Citaat:
qua invloed op andere bands zijn the beatles gwoon heer en meester |
ook al onzin. Je bent dus beter met commercieel succes?
Ik vind opeth de beste band op dit moment en die zijn niet commercieel, maar o zo begaafd op muzikaal niveau. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |