![]() |
Wat ga daluk bij ontbijt/lunch of avondeten eten?
tell us! :)
|
Heb net ontbete:
worstenbroodje boterham met ene helft smeerkaas en andere helft jam lauwe thee met te grote scheut koude melk |
Net twee (witte, bruin is op) boterhammen met kersenjam gegeten en een kop thee gedronken. Wat ik vanavond ga eten weet ik echt nog niet, dat duurt nog zo lang, waarschijnlijk waar ik op dat moment zin in heb.
|
ik heb geen ontbijt op (eet ik nooit)
en daluk ga ik patat eten met kaascracker en een frikandel speciaal....jammie! :p |
ik heb straks een 25-jarig huwelijksfeest waarbij een buffet staat te wachten. Wát precies weet ik dus nog niet, maar vast wel lekker :)
|
ontbijt: twee bruine boterhammen met vlokken
lunch: twee bruine broodjes, een met krabsalade en een met kip/sate salade avondeten: waarschijnlijk bbq |
babi pangang
|
sla, rijst en biefstuk met ei :)
|
zometeen verse spinazie met ik weet niet wat :)
|
Ik heb net gegeten:
-lenteuitjesoep :S -lasagne -salade -pudding (y) |
gourmetten :D
|
net (nouja, net.. twee uurtjes geleden) avond eten op..
een of ander vlees (kweetnie wat t was), met rabarber en kleine stukjes gebakken aardappelen + melkchocoladevla als toetje |
Ik heb net Chinees gegeten (afgehaald), nasi met kipfilet in pikante saus, een gebakken banaantje, een beetje tjap tjoy en wat babi pangang. Was heel erg lekker.
|
Ik ben nu met 2 croissantjes bezig
|
Ontbijt: ik sliep :o
Lunch: geen trek in, anders iets wat m'n vriend maakt.. (hij is wel in de keuken bezig nl) avondeten: waar ik zin in heb. |
spaghetie met een zelf in elkaar gemixte saus van mijn vader :confused:
|
griekse groentenburger, gebakken aardappelschijfjes of ovenfriet, doperwten met mais en paprika :confused:
|
vandaag spaghetti, a-la-broer :)
|
Vandaag was het Kip korma met heel klein beetje basmati rijst. Daar doorheen zaten sperzieboontjes en ui
|
brood
|
Ik zit nu aan mijn ontbijt; boterham met hagelslag en een kopje thee
Van lunchen gaat weinig komen denk ik (interview op een bedrijf) dus dat wordt rond 3 uur 2 sandwiches op het station. En vanavond; geen idee... Patat ofzo... |
Dadelijk lunch: gebakken ei
Vanmorgen bij mijn ontbijt geroosterde boterham met aardbeiden en suiker (=super lekker) gegeten! |
Ik zit nu aan mijn lunch:
2 geroosterde zonnepit boterhammen met pesto, philadelphia light, tomaat, komkommer, sla, augurk en griekse pesto olijven. Mmmmm echt heel lekker. Als ontbijt had ik 2 volkoren beschuitjes met pindakaas en een appel. |
vnvnd eten wij pasta met zalm mjammie
|
Vanmorgen heb ik twee boterhammen met kaas gegeten (super lekker mais brood, mjammie :) ), met wat melk.
's Middags hetzelfde maar deze keer met thee. En zometeen eet ik een pizza (een súper lekkere :) ) met sinaasappelsap :) |
quiche :o (y)
|
wij eten 'gaat wel' straks; couscous met obergine en prei, met ei en misschien iets aan vlees :o
|
rode kool met spare ribs en gebakken aardappeltjes :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |