![]() |
Hoop!
Hallo allemaal,
Voor degenen die geinteresseerd zijn: de HOOP! cd is uit. Dit zijn Peace Songs voor War Child met nummers van o.a. Marco Borsato (y) :D , Acda en de Munnik, Ilse de Lange, De Dijk, Krezip, Van Dik Hout, Trijntje Oosterhuis, Ivar, Avril Lavigne, George Michael, Paul mcCartney, Ronan Keating (y) , Céline Dion en Yusuf Islam ( :confused: ) Het is dus een echte aanrader, je kunt hem bij bijna alle winkels wel kopen, voor de prijs van 9,99. De opbrengst gaat geheel naar War Child. Ik wou het maar even laten weten, voor degenen die misschien geinteresseerd zijn :) Offtopic: Prettig weekend allemaal! :) |
Citaat:
|
In Engeland is ook zo'n cd uitgekomen, maar daar staan veel betere artiesten op. Denk aan New Order, The Charlatans, Tom McRae.
|
is dit niet gewoon reclame?
|
Citaat:
|
Citaat:
oprotten met je troep. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed. wil je koffie? met een bagel? Ik vind dit soort dingen... TJA |
ik zag ilse delange net d'r lied spelen bij kopspijkers.
klonk wel aardig, ik ga verder geen geld aan besteden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze is een vrouw, ze kan er niks aan doen Morgan C. Hoax.
|
haha
|
Sorry.
|
Haha Avril :D
|
okee, ik vind jullie allemaal een stel nerds
als ze een tip wilt geven, laat haar. ik vind het alleen maar mooi dat het geld naar een goed doel gaat. het is mijn muzieksmaak ook niet, maar dat boeit geen reet. als er een reden is waarom deze topic een slotje verdiend is het jullie commentaar, niet CarladelaParra |
Citaat:
|
Laat ik maar over de flauwe reacties heen lezen :D
Het is niet als reclame bedoeld, wat heb IK eraan als jullie de CD kopen? :confused: Alleen War Child Nederland heeft er wat aan :) |
Ikke heb em al in huis!!
en voor 9.99 wat is dat tegenwoordig, andere cds zijn veel duurder! en zulke topartiesten... er zijn hier genoeg mensen die daar van houden weet ik zeker!!! trouwens doe het dan voor warchild 5euro gaat naar hun de cd is helemaal superrrrrrrrrrrrr Groetjes Viv :p :rolleyes: |
topartiesten :S
dan stort ik nog liever het dubbele rechtstreeks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
deze cd is ook top!!! met topartiesten.... en dat het dan ook nog voor warchild is dat is dan alleen maar mooi meegenomen toch!!!! :p the last day dat is echt supermooi nr. gezongen door marco!
Groetjes Viv |
even naar boven halen dit topic!!
de cd staat inmiddels op nr. 1 in de verzamelcd charts toch kan ie niet genoeg verkocht worden!!!! dus iedereen die deze artiesten leuk vind halen deze cd Groetjes Viv :p |
Citaat:
|
Lijkt me nix aan. Sorry maar daar ga ik geen geld aan uitgeven.
|
Ik heb de Engelse versie nu, die roelt wel.
|
De Engelse versie geeft de opbrengst ook aan War Child dus dat is oke :D
|
Citaat:
|
even naar boven halen!
warchild kan wel wat extra inkomsten gebruiken! Groetjes Viv :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |