![]() |
James Hetfield (tekening)
Ik heb voor de verandering maar weer eens een portret getekend :D. Zoals de titel zegt moet dit James Hetfield voorstellen. Ik heb deze tekening voor mn vriendje gemaakt omdat hij zo'n grote Metallicafan is. Wat denken jullie ervan? Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom.
http://www.webdeveloping.nl/upload/?8984642018 |
:eek: Vet mooi!!! Ga door met tekenen zou ik zegge!!! (y)
|
Citaat:
Even offtopic: Een gelukkige verjaardag he meid! Zie net dat je jarig bent :) |
ik vind de hand wat vreemd, lijkt wel offie 4 vingers heeft (ik weet niet of hij dat heeft of niet dus het kan ook zo horen) en door de schaduw bij zijn mond is die een beetje vreemd. Maar verder mooi
|
DANK JE WEL!! :D :D Kiss Kiss
|
vin uhm..heel mooi gelukt...mooi gedaanmet da licht enzow! :D
hulde!! |
Citaat:
De schaduw bij zn mond is zo omdat hij een snor heeft. Ik vrees wel dat dat in mn tekening misschien niet zo goed duidelijk is. @ --GETUPKIDS-- : Dankje! :o |
Zeker mooi...oef, die detaills met schaduwen bij dat oor, goed hoor!
Alleen z'n arm lijkt wel van plastic met zo'n glans :p Daar zou ik wat meer schaduw bij doen. Dat geld trouwens ook voor de microfoon. Die lijkt er nu een beetje uit te springen omdat die niet veel schaduw heeft in contrast met de man. Verder nogmaals, goed gedaan! |
Hmm weinig bijzonders.. je hebt 't gewoon nagetekend of niet?
|
Citaat:
Citaat:
|
dat is over trekken
wat jij heb gedaan is natekenen, nog steeds mooi daar niet van ,maar niet de termen door elkaar halen |
Ik vind hem zeker heel mooi qua schaduw en techniek etc. Maar ik geloof niet dat ie verder heel moeilijk of ingewikkeld was om te maken. Niet dat ie niet mooi is hoor! Ik vind trouwens zn wangen/mond een beetje raar, net alsof ie zn wangen heel bol heeft opgeblazen ofzo.. verder mooi gedaan :)
|
mooi, het heeft wel iets :cool:
en idd vind de mond (wang) erg vaag.... maarja details ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |