![]() |
say you, say me...
Lionell Ricie ofzow:
Say you, say me Say it for always, that’s the way it should be. Say you, say me - say it together naturally. okay, heb zin om een vage topic te openen. maar wie moet dit volgens jou zeggen (dus tegen wie zou je deze twee zinnetjes willen zeggen....) waarom? gaat hij/zij dit zeggen (ben je met hem/haar samen?) als dit te vaag is, zeg het ffekes, dan probeer ik het duidelijker uit te leggen. -xxx- |
Vaag. :confused:
|
Is dit een variant op 'hoe heet je schatje?'
|
Dminor, wat bedoel je,
voor de rest. ik zal het ff proberen normaal uit te leggen dan. ik snap het zelf wel, maar kan me voorstellen dat het nogal vaag overkomt. ik weet niet of jullie dat liedje kennen; say you, say me.... maargoed. als je you en me togheter zegt is het dus 'us' ofterwijl; ons. Je bent dan bij elkaar. met wie zou jij bij elkaar willen zijn (jij & ....) later in het liedje is het; say you, say me, say it forever. het komt er dus op neer met wie je (eventueel voor altijd) samen zou willen zijn. en dan, heeft die persoon dat gezegt? ofterwijl, ben je reeds samen met de persoon met wie je dat wilt zijn. mja, ik hoop dat het duidelijker is? |
Op het moment weet ik daar niemand voor ...
|
Ik ben over binnenkort een jaar samen met mijn vriendin. Dat zal hopelijk wel voor langere tijd zijn, dus ik hoop dat ik nu voldoende antwoord heb gegeven op je vraag.. :)
|
Citaat:
is het nu niet meer zo vaag? |
my neighbour
|
Citaat:
|
Kweet niet zeker of ik het nu goed snap, maar jah.. :p
Ik zou met Marco samen willen zijn! Voor altijd! Op dit moment zijn we niet samen.. But I know we will be, some day... ;) |
Het heeft weinig nut om z'n naam hier te noemen..
En het is: Say you, say me Say it for always, that’s the way it should be. Say you, say me - say it together naturally. Offtopic: Ik heb dat liedje vanochtend nog op de radio gehoord (y) |
ik weet neimand met wie ik voor altijd samen wil zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het komt op hetzelfde neer :) hij is aangepast btw -xxx- |
Ik weet wel iemand...
maargoed :o |
weet ook wel iemand... maar dat hou k voor mezelf :p
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
btw, als iedereen het voor zichzelf gaat houden.... :p
|
Tegen mijn broer. Omdat hij zo'n beetje de belangrijkste persoon in mijn leven is.
|
denk dat het weinig nut heeft om dat te zeggen....
|
Persoonlijk zou ik dit liedje niet echt waarderen...
geef mij maar een liedje meer emotie, meer gevoel, en iig beter muziek en tekst :) |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat ook niet om het liedje, maar om dat kleine stukje tekst en in hoeverre het op jou slaat... -xxx- |
Citaat:
;) |
Heej Wen!
Weer een leuke vraag :) Ik zou Joël invullen hihi...Hij heeft t nog niet echt met woorden gezegd, maar wel in 2 hele lieve smsjes :D |
Citaat:
nou 't is dat er een knipoog staat... anders :p |
Coen
En nee, hij is niet mijn vriendje. De liefde komt een beetje van 1 kant zeg maar, ofja liefde.. daar ken ik hem niet goed genoeg voor. Ik ben verliefde op hem, dat wel. En ik kan hem niet vergeten. Hoewel ik weet dat ie echt niet altijd even lief is. *zucht* :( |
Citaat:
het zou niet best zijn als het anders was. dan ging ik me direct zorgen maken haha! -x-x-x- |
mmmmh, vraag me dat maandag nog s! dan vraag ik ff of hij t wil zeggen! hihi ik laat t m maar niet zingen! :D
|
Thanx, nu heb ik het liedje in mn hoofd...
|
Citaat:
*lacht gemeen* :p |
Niemand :(
|
Offtopic: vanmiddag Skyradio geluisterd? (herinner me iets, dit liedje)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ghehe, tjah, dan zorg je dat hij ook op scholieren.com komt, of je maakt er een doorstuurmail van (stiekem alleen naar hem...) |
Ik weet wel met wie ik binnenkort samen wil zijn. Maar dit is een vaag topic :confused:
|
M'n vriendje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht* moet ik dat echt zeggen?? ik hou liever mijn mond.. maar wel met de persoon die ik leuk vind.. *zucht nog dieper*
|
Citaat:
|
Citaat:
jeroen, I love you!!! :D |
Citaat:
Mjaja...hebben ze mail in heaven? |
Citaat:
dat wist ik niet |
Doesn't matter, gaat het niet om, maar das de enige waartegen ik zoiets wil zeggen zeg maar :)
*keeps her eyes wide open* |
Citaat:
ik ken het verhaal verder niet (en dat hoe je ook niet te vertellen als je niet wilt) maar je zal er waarschijnlijk nog wel mee zitten, dus sterkte! -xxx- |
:)
valt wel mee hoor, tis allemaal niet zo belangrijk meer :) geen zin om hier een ophef over te maken...ontopic please ;) |
Citaat:
maar je hebt gelijk, ontopic... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |