![]() |
waarom sport?
waarom beoefen jij een sport?
omdat je het leuk vind om aan je conditie te werken of moet je je (bier)buik nog ff wegwerken voor de zomer? of iets anders? -xxx- |
Ik zit op voetbal, omdat:
* ik m'n conditie een beetje op pijl wil houden * het is gezellig * ik vind het gewoon leuk om te voetballen :D (* je kan altijd dromen van een doorbraak bij een grote club) |
ik zit op volleybal en zwemmen omdat:
het leuk is (napraten en dingen die daarbij horen) voor de conditie |
voor de ontspanning, gezelligheid, heel klein beetje conditie, omdat het leuk is..
|
Omdat ik het leuk vind, omdat ik mijn conditie en kracht wil verhogen.
Eerst ook omdat een aantal vrienden ook op die sport zaten, maar die zijn nu al weer er mee opgehouden. Maar dat zij er mee ophouden betekent niet dat ik er ook mee op hou. Blijf lekker verder gaan om die andere 2 redenen. |
omdat ik het leuk vind, het gezellig is,ik goede vrienden heb op de sportclubs, er een goede conditie aan over houd en ik zonder sport gek word :confused: *heeft toch 1 verslaving :D *
|
Ik doe aan wielrennen omdat:
*Ik het leuk vind *Conditie wil hebben *Van het uitdagende hou om grenzen te verleggen etc etc. Deed eerst aan wedstrijden maar ben daarmee gestopt aan het einde van het seizoen 2002 na een zware valpartij. En wielren nu nog steeds voor mijn plezier maar geen wedstrijden meer. En ik zie dat de meeste er vrienden aan over hebben gehouden en zo, ik dus niet echt. |
Ik voetbal elke avond op straat met een paar vrienden, gewoon voor de lol. En dat ik er een goede conditie van krijg is mooi meegenomen.
|
omdat dat mijn werk wordt later :D
|
de allerbelangrijkste reden om te moutainbiken en ook ongeveer de enige is puur FUN, om het fun te houden moet ik me grenzen blijven verleggen. Door de verslaving van de kick "moet" ik gewoon elk weekend minimaal een keer gaan biken (dan komt de conditie/techniek een beetje vanzelf. En om eerlijk te zijn is het ook wel een leuke afwisseling van het saaie bureau leven van een embedded software engineer (ben ik fysiek ook een keer moe en niet alleen mentaal)
|
Citaat:
|
Anna Kournikova is lekker die mag wel ff langs komen ;) ;) ;)
|
ik zal zelf reageren:
ik doe aan wedstrijdzwemmen voor; -fun, gezellige mensen - omdat het moet (okayy, het moet niet, maar ik ben de laatste tijd niet echt in staat te zwemmen, maar ik moet wel van mezelf - mn conditie een beetje okayy te houden ik doe fitness om; - het vet weg te werken :o |
ik doe basketball :) eigenlijk ook om de zelfde reden als jullie ..
Leuk,Lekker met Vrienden Basketballe en mn conditie moet ook wel ok zijn he :D |
omdat ik eraan verslaafd ben!
serieus, als ik een paar dagen niet gesport heb, dan mis ik het verschrikkelijk. |
Citaat:
Omdat inspanning ontspanning is. Omdat ik een sportief lichaam wil hebben. |
Ik sport omdat ik het leuk vind en om mijn conditie te kunnen verbeteren en/of op peil houden. :)
|
ik zit op een sportschool
natuurlijk is het leuk. maar eigenlijk doe ik het ook wel voor de jongens die er ook sporten :o |
Korfbal, omdat het kunst is.
|
Alledrie de redenen ... nou ja, geen bierbuik maar ik wil afvallen/niet nog dikker worden.
Het kan gewoon een hele leuke (en gezonde ook nog) vorm van relaxatie zijn, als je maar een sport kiest die jij echt graag doet. Ik word ontspannen, vrolijk van de beweging, en weet nog dat ik iets aan mijn figuur doe. Optimaal, toch ? Alleen moet ik er wel de energie voor hebben en moet ik wel willen :o |
IK doe turnen en dat doe ik omdat ik t leuk vind! dat je er gespierd van wordt vind ik alleen maar fijn!
|
ik duik als je het een sport kan noemen ik vind van wel
het gevaarlijke trekt me groepsverband beetje conditie samenwerken |
Citaat:
ten eerste: ja, dat zal ik wel een sport noemen ja! ten tweede: moet je niet 16 zijn om dat te mogen doen (is mij ooit verteld) ten derde: het lijkt mee heel erg gaaf! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |