![]() |
date: welke film in de bios?
Welke film die nu draait in de bioscopen zou je heen gaan als je nu een date zou hebben en je gaat naar de bios?
|
naar johnny enlish ofzo, lekker simpel.
|
Some Like It Hot, (y) .
|
kheb geen idee welke films er nu draaien :o
|
ik weet niet wat er draait, maar hangt van m'n date af(uhm..... ben niet meer single,maar goed, gaat om het idee....).
Als ik weet dat ik hem leuk vind, dan gaan we naar een mooie film. Maar is het een blind date of het is toch niet zo'n leuke jongen, dan ga ik wel naar een lachfilm of een actie ofzo. Zo weinig mogelijk liefde iig! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Johnny English is een mooie film (gister geweest (y) ), maar om daar nou met je date heen te gaan :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Liever Verliefd of Van God Los. :cool:
|
Citaat:
|
X-men 2 ...gewoon omdat het een überbrute film is :cool: :p
|
Citaat:
|
Liever verliefd denk ik..
|
een spannende/enge film, dat heeft het beste effect op de liefde (??) tussen jullie :cool: echt waar, laatst ergens gelezen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou naar Van God Los of X-man 2 gaan, denk ik... al is het alleen maar omdat ik die films zelf graag zou willen zien ;)
|
ik hou van vrouwen die goede films kunnen waarderen :D
wordt een avondje tjechische underground denk ik (y) ;) |
rocco in paris :)
|
Maid in Manhattan.
romantische film en zo voorspelbaar dat je het nie hoeft te volgen als je nie wil en als je um wel volgt is ie ook nog eens mooi. |
Van God Los, omdat ik die zelf graag wil zien en je er volgens mij ook goed over kunt napraten. En Liever Verliefd voor het verliefde kriebelgevoel:).
|
The Evil Dead natuurlijk.
|
The Matrix 2 !!!!
|
The Matrix; Reloaded
Ofcourse :D |
Ik denk dat zn date onderussen al gweest is hoor :rolleyes:
|
matrix :) ga 'k heen met me vriend als we 2 jaar hebbe.. lekker romantisch haha..
van god los is ook (y) |
Kheb morgen een jaar met m'n vriend, wie weet gaan we naar de bios ofzo. Ik weet alleen dat we uit eten gaan. Maar dan wordt het vast een actiefilm. Echt standaard.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |