![]() |
Wat is de meest voorkomende lifestyle op scholieren.com?
hey hallo..
vraagje/spelletje( :confused: ) wat is jouw lifestyle en wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..???????? en heb je ook vrienden met een totaal andere style? |
ik ben vandaag hippie
morgen kakker gister alto eregister gothic maar mn 2e altijd aanwezige persoonlijkheid is übertrui stylisch |
ik ben gothic en zoals de meeste gothics een droomer
Mijn favoriete boek en droomwereldje in Lord of the rings de persoon op mijn avatar is eowyn, zij komt voor in lord of de rings en is een van de weinige vrouwen daar die lef heeft en niet bang is voor de dood. Omdat ik vind dat ik in veel opzichten op haar lijk (behalve uiterlijk) is zij mijn avatar. Mijn vrienden zijn heel anders, de meeste haten dat dromerige gothic gedoe zelfs, maar daar trek ik me niks van aan en zij weten dat en accepteren dat ik gewoon zo ben. |
Ik ben eXo en ik vind mezelf 'n houser. Dat komt uiteraard tot uiting in m'n signature.
|
Citaat:
ik ben metal en ik lach mensen als jij uit. |
waarom dat? jij bent toch ook jezelf? waarom mag zij niet haareigen levenstijl kiezen en jij wel? je bent geen metal, je bent een egoist..
|
|
Citaat:
En ik snap de connectie tussen topictitel en topicinhoud niet.. |
ik ben trui ende emo
mijn avatar is ook trui ende emo :( |
ik ben een hardhouse/hardcore dude, en mijn avatar heeft er mee te maken omdat t het logo is van Rotterdam Terror Corps, die gasten maken Hardcore wat zekerss vet is. HARDCORE NEVER DIES
|
hippie jesse = hippie
|
ik ben een greg-aanbidder. en dat hangt samen met mn avatar, dat is namelijk greg.. :eek: het is een complot!
|
Ik ben me eige,
slaat me naam ook op en tja, ava heb ik nie |
Door enkele vrienden, en onafhankelijk daarvan door enkele klasgenoten, ben ik onlangs tot hippie verklaard. Naja, dan ben ik dat dus, als zij 't zeggen:P:) En ik heb geen idee wat dat met mijn sig en avatar te maken heeft:) (ik hou van lieveheersbeesjes om hun geniepigheid, niet om hun vrijheid oid:P)
|
Ik ben een lvl42 palladin (offencive aura's) en doe ongeveer 250 dmg
Dit heeft dan weer geen ruk met m'n avatar of sig of naam of topic te maken. |
Ik ben een stoere indie/glam-rocker.
Daarom heb ik een avatar van Rachel Stamp. Opzich heel logisch. |
en het hoort ook bij mn lifestyle om op muren te kruipen en ik ben gemuteerd en er groeien blaadjes uit mn tenen.
daarom wallflower. |
ik ben vet geil en dat komt goed uit want dat is mijn avatar ook (y)
|
Ik heb teveel haar en hele strakke leggings enzow aan
Mijn bas heeft de vorm van een bijl en ik heb teveel schmink op mijn gezicht dus: hair metal/glam rock |
Citaat:
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? ;) Ik ben standaard. :p of vallen de kledingstukken latex rokjes, rijglaarzen en geblokte shirts niet onder...?? :rolleyes: |
Citaat:
Mijn levensstijl, mn nickname en mn avater komen overeen. Ik weet niet meer wat ik op t moment als sig heb dus die laat ik even buiten beschouwing :rolleyes: goh, dat was interessant.. |
ik weet niet wat ik ben....vanalles door elkaar heen volges mij....
luister [underground] hiphop, vrienden zijn bijna allemaal hiphoppers, maar kelding, tja... draag meestal wel wijde broeken....maar ik zie er helemaaaal niet als een "thug" uit ofzo...ook niet echt als een skater.....tja ik weet t ook nie :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is jouw lifestyle
Ik heb geen lifestyle, ik leef en ik verveel me, that's it. en wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..? Ik hou van kunst, vandaar:een schilderij als avatar , en mijn nickname is gewoon het gevolg van een stomme spelfout... En heb je ook vrienden met een totaal andere style? ja...waarom niet? |
Citaat:
|
wat is jouw lifestyle?
Gothic en wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..???????? Magic en een pentagram, het heeft allebei met wicca te maken, hier liggen mijn intresses en heb je ook vrienden met een totaal andere style? Jaah zeker, ik ben de enige in de groep die gothic is. De rest zijn allemaal trancemensjes. Maar ze zijn wel zuper lief en ze acsepteren me hoe ik ben! Ben ik trots op!! |
Ben ik nou de enige die geen verband ziet tussen de topictitel en de toelichting die er vervolgens bij gegeven wordt :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is ze nog eerder met opmerken ook.. Trutje :p |
Citaat:
|
vooral hardcore (en niet die gabberzooi), maar ook nog wat punk en emo invloeden en wat speedrock en ook nog wel ergens mezelf...
|
ik ben mezelf :cool:
|
Volgens mij ben ik gewoon neutraal. Ga wel met mijn tijd mee, maar draag nooit de nieuwste mode, maar ben zeker niet ouderwets.
Qua muziek ben ik meer een alternatieveling, qua kleding niet. Ik vind de meeste mensen te gek die met gekleurde kousen, wijde broeken, kleurige haarbanden, dreads enzo lopen, maar ik ben daar het type niet voor... |
Citaat:
T-1000 http://www.goingfaster.com/term2029/t1000t2.jpg :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
hangt ervan af wat voor chickies ik wil playah playah kerel :rolleyes:
|
Bepaalde mensen vinden me gothic, anderen alto, weer anderen hippie en dan komen ze nog af dat ik een skater ben. Ik kan het zelf niet meer volgen en heb er de behoefte niet meer toe. Ik blijf ze gewoon verbazen met wie/wat ik ben en het leukste blijft wat je mooi vindt te combineren, ook al vinden anderen dat het niet past of kan.
Ik ben alles en ik ben nix, ik zou bijna zeggen, ben mezelf, maar zo ver zou ik niet willen gaan, betwijfel of ik ooit mezelf ben als er überhaupt andere mensen zijn, denk dat ik alleen echt mezelf ben als ik alleen ben, maar dat denk ik ook over anderen, denk dat nooit iemand echt zichzelf is bij anderen... Mijn mening. Tja en mn nickname heeft daar dus wel mee te maken: de Mutant van de maatschappij :D. Mn avatar is gewoon een hele mooie tekening. |
ok, dat andere mensen je in een hokje stoppen.. maar hoe kan je dat van jezelf vinden.. dan.. ben je zo omdat je bij een bepaalde groep wil horen ofzo? wtf
|
ik heb een hekel aan denken, dus sloop ik systematisch mijn hersencellen. zie naam + avatar.
|
Ik ben een dromer en ook nog eens lui.
(Maar dat is geen lifestyle.) |
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde eerst ook een pentagram akls avatar maar dat hadden al zoveel mensen, dat ik liever iets orgineels, nu zijn er wel weer heel veel mensen met lord of the rings avatars dus misschien verander ik hem nu in iets anders http://www.fullspectrum.org.uk/images/pentagram1.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik ben lekker mezelf!! :D uuuuhmm tssjah de ene noemt me hippie de ander weer alto.. I don't care.
ik hou van alles wat met rock te maken heeft van hardrock naar klassiek rock. dusssssss :) oohw jah. ik ga verder niet om met mensen van mijn eigen lifestyle maar goe... kan me ook nie zoveel schele eigenlijk. dat hoeft toch ook nie percee? |
Citaat:
|
Citaat:
waarom post je nou een foto van me? :mad: |
Citaat:
kan het een beetje rustig a? je hebt dromerige gothics en niet dromerige de meeste gothics leven nogal in hun eigen wereldje, daartoe behoor ik ook |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |