![]() |
pc reset om de zoveel uur
rara, hoe kan dat?
|
Wat een royale hoeveelheid aan informatie, daar kunnen we ècht wat mee!
|
zou je voor de duidelijkheid de volgende info willen geven
OS Moederbord Processor soort + aantal geheugen videokaart voeding overige hardware (gel. krt. / netw. krt. / usb hub / etc.) |
Citaat:
CPU: Pentium 3 866Mhz Geheugen:128MB SDRAMM(1 module) Video:Nivida RIVA TNT 2 64MB Voeding: ? Moederbord: Asus ........ (Krijgen jullie later wel hoop ik teminste) GELUID: Soundblaster live Netwerk: realteck Famaly PCI USB Modem USB HUB OS: XP pro sevice PAck 1 geinstaleerd Sinds dat ik UT2003 heb geinstaleerd heb ik last van |
Citaat:
En heb je Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Systeem -> Geavanceerd -> Instellingen -> Systeemfouten -> "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitgevinkt? |
Dat was niet uigevinkt maar dat is nu wel gedaan. Het was voornamelijk tijdens het opstarten van 3d spelletjes
|
dat is het =]
|
Topicstarter dient meer informatie te geven, anders gaat dit topic dicht.
|
Naar mijn weten geeft winxp pro standaard, wanneer je de computer weer opstart, een melding wat er misging met welk apparaat. Is dit niet zo, installeer eens een goede virusscanner ;) Might help!
|
Citaat:
|
Nou hellaas had ik er vandaag weer last. Nu is de scherm alleen Blauw geworden met een fout melding. Hellaas ben ik vergeten om de foutmelding op te schrijven :(
|
Hoe is het met de temperatuur van je processor?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De foutmelding
Na een fisieke geheugen dumb is er een fout opgetreden in NV4DISP.dll |
Citaat:
Installeer eens nieuwe, zoals de Omega nVidia drivers: http://66.227.103.238/omega/nvidia_wxp_omega_14345.exe ( zie ook: http://www.tweakers.net/meuktracker/3958 ) |
Citaat:
|
Citaat:
Desalniettemin is de boodschap aan je duidelijk: Als je een topic opent en je wilt dat mensen je helpen, dien je zoveel mogelijk relevante informatie te posten. De topictitel is hier sowieso niet de plaats voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze gaat dicht, je hebt je antwoord en ik heb geen zin in een flamerige discussie met jou. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |