![]() |
Jazzmuziek
Ik ben gister naar een supertof jazzconcert geweest in het bimhuis in amsterdam: ARTHUR BLYTHE QUARTET,
http://www.exclusive-ent.com/ABlythe3.jpg :cool: ik heb daar van jazz leren houden, vroeger vond ik jazz erg saai. Wie houden er nog meer van jazzmuziek |
ikkeeeeeeee!
|
cooooooooool
|
Citaat:
|
ben ik wel van plan om eens naar toe te gaan, nog niet van gekomen
ik ben wel naar de ALTO geweest (daar treedt hans dulfer ook soms op) |
Jazz suckt.
|
Citaat:
ik heb trouwens wel een tip: volgend weekend is hier in amersfoort het jaarlijkse jazz festival weer. is zeer de moeite waard! |
Jazz is vet.
|
Citaat:
|
deze topic bestaat al, maar ik moet nogmaals zeggen dat het zondr jazz tach wel errug stil word in mijn kamertje
|
Citaat:
|
Hou het meest van experimentele jazz, en Dobermann, ik zal je wel es wat goeie jazz sturen :D
|
Citaat:
|
Jazz is echt geweldig, op z'n tijd. :)
|
ik ken eigenlijk alleen de grote namen, charlie parker, miles davis, cannonball adderly etc... wel erg cool.
|
Hoewel het goede bassisten levert, deel ik Dobermann's mening.
|
Norah Jones (y)
|
da's geen jazz, das modern gehijg in een microfoon als je het mij vraagt.
NSJF....da's pas een festival met asociale prijzen :D |
Jazz is wel cool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naked city is echt helemaal gestoord (meer wel tof)
|
Citaat:
|
nu al, jezus, maar goed ik hoorde dat het vrij prijzig is dus was dan al niet gegaan
|
Miles davis (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goedgelovige ik ook altijd :(
|
kijk dit is duidelijk informatie:
dit is niet als reclame bedoelt, maar als informatie http://www.northseajazz.nl/images/sp...agenbanner.gif |
jazz=kewl
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :cool: (y) |
in 91 was naked city daar zie ik :D
|
13 mei word het programma van nsj bekendgemaakt
|
Citaat:
|
iemand gister North Sea gezien.... wauw :)
|
Citaat:
3e keer dat ik ze live zag :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
www.keistadjazz.nl voor een programma |
Citaat:
|
Citaat:
|
FF een tip voor iedereen met windows \XP (omdat ik niet weet of het met andere windowssen ook kan)
bij de media player ga naar radio tuner en zoek bij jazz op DR jazz als radiokanaal, best wel chill als je al je MP3 tjes al 100 keer gehoord hebt |
he Jesse, dacht niet jou hier nog eens tegen te komen. Nee jazz ubert en we gaan nog eens een jazzavond draaien. Kom je CD van Miles Davis lenen.
|
Jazz is onwijs mooi en om het te spelen ook :)
Stan Getz maakt goeie dingen. moet je maar is naar luisteren :) |
North Sea Jazz mag dan achtelijke duur zijn: als ik daar nog-niet-dode-helden als Elvin Jones, Ron Carter en McCoy Tyner kan bewonderen: graag!
Voor iedereen die serieus in Miles Davis is geintereseerd (en over een ruime beurs beschikt): koop geen losse CD's van Miles, want dan verzamel je je helemaal een ongeluk. Er zijn prachtige boxen uit, varierend van 3- tot 7 CD's per box, gerangschikt naar een bepaalde periode. Dus cool jazz, of juist hard bop, of alle opnames met John Coltrane: het is er op een box! Zo heb ik laatste de 6-delige CDbox met heel veel outtakes en een prachtig boekje d'rbij gekocht; 'The Complete Miles Davis Quintet 65-68.' Erg fraai! Nu moet ik alleen nog aan de John Coltrane verzameling beginnen, want ik heb alleen maar wat bandjes (en van bandjes weer gekopieerd op MD) van deze jazzheld. |
Stan Getz mofo!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |