![]() |
ideeen
hEEE MENSEN
Ik ben toe aan meer beweging maar kan geen leuke sport bedenken alle ideeen zijn handig............. |
wedstrijdzwemmen (y) , stijldansen (y) (y) of eh..skaten, hardlopen en als je geen zin hebt om je echt fysiek in te spannen, dan schaken ofzo
|
ehm...
voetbal, basketbal, honkbal, turnen, judo, karate, zwemmen, volleybal, batminton, hockey, korfbal, dansen (hiphop ofzow), atletiek, skiën, schaatsen.... tsja... misschien kom ik op nog meer dingen, maar dit was het voorlopig. wat voor soort sport wil je? een teamsport? balsport? zeg dat even, dat geeft wat makkelijker tips... |
waterpolo, squashen... en de degene die door snoopy/mamo al genoemd zijn. Zoals hij al zegt: wat zoek je in een sport?
|
Citaat:
|
Uh.... honkbal misschien is dat iets voor jou.. kijk je weet het nooit natuurlijk...
|
atletiek, is (bij ons) heel gezellig, veel ouwe hoeren, terwijl je daarnaast veel en serieus met je conditie bezig bent.
|
ja leuke suggesties, maar je kunt echt veel beter gaan boksen :)
|
BASKETBAL ja! :D:D:D
(y)(y) |
Nee, fout, alles terug ... ;)
DE sporten he ... zijn skaten, zwemmen, en vooral PAARDRIJDEN. |
kickboxen
|
Ga paardhobbelen, ;) :D (y)
|
Citaat:
ging per ongeluk... echt waar! |
Citaat:
ik doe zelf wedstrijdzwemmen en synchroonzwemmen (die laatste is nog niet genoemd, dus dacht, laat ik dat es ff doen!) |
|
paardrijden :)
|
Ligt helemaal aan je zelf.
Doe je liever alleen aan sport, of in een team? Je kan bijvoorbeeld gaan hardlopen, gewoon een trainigsbroek aantrekken en met goede voorbereiding ben je alleen op weg. Of gaan basketballen in een team? Beweging en gezellig. Of iets ertussen? Zwemmen of turnen bijvoorbeeld, je moet het wel alleen doen, maar je bent vaak met meerdere tegelijk bezig. En een inspannende sport, krachtsport, duursport of wat? Even nadenken wat voor een soort sport je wilt, wordt de keus al wat gemakkelijker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |