![]() |
Voor de vlees-eters onder ons :
Welk 'soort' vlees vinden jullie het lekkerst en waarom ? En, natuurlijk niet te vergeten, hoe eet je het het liefst (gekookt, van de grill, etc.) ?
|
Ik eet wel vlees, maar niet super graag. Meestal blijft het bij dingen als gehakt en boterhamvlees... Voor bij het warme eten eet ik liever vis.
|
Enige vlees dat ik echt bewust lekker vindt is gegrilld kipvlees... voor de rest is het gewoon een vorm van beleg of een deel van het avondeten:)
|
hmmm ik vind al het vlees lekker, en steaks enzo hou ik van als het van de echte grill komt, maar uit de pan is ook goed
en lekker rood ofcourse :) |
Ik vind (bijna) al het vlees lekker, alleen vlees van het bot vind ik minder.
|
spare-ribs zijn echt het einde :D
|
Ik weet niet precies wat voor vlees het is, maar het gerecht heet smoor, echt lekker :D
|
Ik ben niet zo'n vleesfan.
Vooral omdat er vaak van die vieze stukjes kraakbeen inzitten ofzo. *gruwel* |
Citaat:
spare ribs zijn lekker. /me is carnivoor. |
Ik eet vooral gehakt als ik vlees eet. Ik zie liever niet duidelijk dat het een dier is geweest.
Maar ik wil de laatste tijd wel vaker nieuwe dingen proberen, dat komt ook doordat ik in een vleesbedrijf werk. Ik ben dan benieuwd hoe dat wat ik inpak zal smaken. De spare-ribs bij ons zijn trouwens wel erg lekker:) Is leuk om op die afdeling te werken als ze net uit de grillkast komen! Er zitten altijd wel wat losse stukjes aan (jammie:)) |
Saté babi...van een varkensbil...en dan vers van de barbecue :)
en dan met satésaus... en door mijn vader gemaakt! |
schnitzels. Waarom? omdat ik die het lekkerst vind. Kwestie van smaak :)
Lust ze allemaal, gewone, kip-, sate- etc Uitvinding van de eeuw (y) |
gemarineerde steak..awwa!
|
Citaat:
|
Citaat:
en spare ribs zijn echt super, jammer dat hij niet overal even goed wordt klaargemaakt, vlakbij de pier in scheveningen hebben ze een tent "zeezicht" ofzo, die heeft echt supergoede (en all-you-can-eat :D) |
ik eet het liefst Gehakt cordon bleu! Heerlijk! (y)
|
Ik eet het liefst Kippevlees. Gewoon gebakken.
|
Cordon bleu, schnitzels.
Dat is ongeveer het enige vlees dat ik lekker vind. |
Ik eet geen vlees (meer), maar:
Citaat:
|
Ik vind vegetarisch gehakt nogal lekker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over VLEES :p |
Ik ben best wel een vlees-eter en vind het ook echt lekker!
Ik vind draadjesvlees (sukadelapjes) helemaal goed (en hasjee...:) maar daar ga je zo van meuren :P) En karbonaadje!!! (y) Verder haalt m'n moeder wel ns iets dat 'kip-saté schnitzel' heet. 2 dunne plakjes kipfilet met daartussen satésaus...is lekker!!! Maar het allerallerallerlekkerste vlees vind ik toch wel babi pangang!!! En vegetarisch gehakt + hamburgers is wel lekker!! Alleen niet echt vlees heh :) |
biefstuk en kip
|
Citaat:
om te antwoorden op je vraag: liefst gehakt (gemengd: rund en varken onder elkaar) cordon bleu is ook heel lekker |
gekookt vlees??? apart...
ik heb het liefste een sappig biefstukje, of kipfiletje met zoute marinade... jammie |
spare ribs ala mijnpapa :D hij maakt die egt op een bepaalde manier, zoooooo lekker
kep toevallig vandaag heel lekker vlees gehad, salami-cordon bleu ofsow verder vink biefstuk egt zwaar lekker :o |
Citaat:
Citaat:
Alleen ... kom je het niet zo vaak tegen (iig niet in een 'normaal' gerecht) |
Vlees? Zei je vlees?
Het maakt me niet uit wat voor vlees, als het maar veel is :D |
Ik eet vlees als het veel en lekker is
Enne er bestaat toch ook gekookte ham??? Of heb ik dat soms verkeerd.... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
spare-ribs zijn echt jammie :) |
Ik ben een echte vleesliefhebber :) Er zijn vleessoorten die ik wat minder vind (rundvlees bijv) maar over het algemeen gaat het er bij mij goed in :P
Favorieten zijn: kip, varken, en dan het liefst gebakken, gegrilld, gerookt. |
Citaat:
|
- spareribs
- entrecôte - saté met goede satésaus |
* tartaar
* boomstammetje (is met kaas drbij jammiej :D ) |
kvind alle kip erg lekker, en heel gaar rundvlees ook... alleen varkensvlees eet ik bijna nooit, zit zo weinig smaak aan
|
gemarineerde kip, lekker mals in kip tandoori verwerkt ofzow, kipfilet gewoon zo vind ik weinig aan. Verder vind ik schnitzels ook heel lekker.
|
vleeeeeessss *kwijlkwijl* :o
zonder vlees ga ik dood lekker rauwe biefstuk, of malse kipfilet, of n lekker stuk struisvogel, of een lekkere hap bovenarm, of kippepoot waar t vet vanaf druipt rrrrr vleesch |
SPARERIBS! :D
Het beste vlees. :o Hoewel ik het maar een paar keer per kwartaal eet. Meestal hebben we gehakt, da's makkelijker. |
Ik houd van alle vlees, maar een stuk biefstuk of een Kipsate op me werk, das lekker joh!
|
kipsnitzel, kip van de grill eigenlijk alles met kip
vieste vlees vind ik toch gehakt, heb altijd het idee dat daar allemaal afvalresten inzitten |
Citaat:
|
al stoppen ze er stront in, het smaakt toch lekker? en je wordt er niet ziek van :)
|
Citaat:
pijn' ;) |
alles met kip (y)
|
saté met echte satésaus is idd errûg lekker...had ik laatst een keer bij de indonees (of hoe je dat ook noemt). Dattis is veel lekkerder dan bij de chinees, dat vind ik althans. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |