![]() |
Titelmatch: Club Brugge - STVV
Om 18.00h vanavond aftrap tegen St-Truiden.
Een punt is genoeg voor Brugge om nu al kampioen te spelen. Mag nimmer misgaan nu. Eindstand -> who cares zolang club maar een puntje neemt. Straks KAMPIOEN :) :cool: |
brugge is kampioeeeeeeen!!!!!!!!!!
zoooooooooo zaaaaaaaalig het werd wel nekeer tijd e op het einde was het wel heel spannend (het werd nog 1-1) maar gelukkig hebben ze het gehaald. Ik ken veel mensen die nu aan het vieren zijn, en ik wou dak ik erbij was :(. Maar hier thuis kan ik ook vieren, want mijn zus is voor anderlecht :D :D fcb olé olé!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D |
Als Ajax-fan feliciteer ik den Brugge supporters dan maar :p
nu wij nog :o |
hehe heerlijk, ben daarnet nog een kijkje gaan nemen op het Zand (plein in het centrum) en het feest is losgebarsten :)
En nu hopelijk de CL halen. |
Citaat:
|
1-1 en de 4 jaar achter elkaar 2de is nog eens kampioen ;) :)
Niet een echt goede wedstrijd, vond ik zo, tegen de kanaries. Genk trouwens nog eens gewonnen op een leuke manier, tegen rechtstreekse concurent Lierse. Anderlecht speelt straks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: brugge was dit seizoen gewoon de beste. ze stonden al een half seizoen met zo´n enorme voorsprong. de vraag is alleen wie er nu nog meer europees voetbal zal gaan halen. lokeren zou wel leuk zijn. of stvv natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
titelmatch >>oftewel>> kampioenswedstrijd :D
|
Citaat:
Campione :cool: yeah :cool: heb ik die laatste 5min gebibberd,brrr :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe hebben ze toch nog es gewonnen
hopelijk wint cercle nu ook kunnen ze nog meer ruzie maken over wie het veld kapotstampt alhoewel ze houden da toch nie vol in eerste |
Citaat:
Er waren enkele beelden te zien in Stadion, en wat je zag was dat er een slechte scheidsrechter was. |
RSCA trouwens zeker van deelname aan de voorrondes van de CL, na 't gelijkspel van Lokeren tegen Bergen :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |