![]() |
Je favoriete...
Ik kwam vandaag sinds weken weer een thuis thuis (bij me moeder) en ze had allemaal dingen opgeruimd... en wat zag mijn oog... mijn favoriete shirt... waar ik zo trots op was... en die ik al bijna een jaar niet had gezien... ik heb 'm ook meteen weer aangedaan om de misgelopen tijd samen goed te maken...
Heb jij ook favoriete dingen... kleding, speelgoed, hangertje, wat dan ook... en wat zou je doen als je die kwijt was en/of later weer terug vond ?? ps. mss overdrijf ik een beetje met me inleidend verhaaltje, 't was slechts een voorbeeld :o zo gek ben ik niet op kleren :p |
eyz hallo Niels,
dingen waar ik waarde aanhecht zijn bijvoorbeeld foto's (en of fotoboeken). Niet alle natuurlijk, maar ik zou het verschrikkelijk vinden die ene foto van mn opa kwijt te zijn. verder hecht ik veel waarde aan alles wat ik van mn vriend heb gekregen en aan muziek. maar dat is niet 'iets' en ook niet iets wat je terug kan vinden. Aan vrienden hecht ik veel waarde.. het is een beetje een raar voorbeeld... maar toen mn vriendin en ik ruzie hadden miste ik haar. Toen het later was uitgesproken was ik echt superblij (maar ondertussen hebben we weer ruzie en nu komt het niet meer goed) dat laatste was vast niet wat je bedoelde? -xxx- wendy |
ik heb favo boxershorts (y)
het is iedere keer weer een overweldigend gevoel als ze vers uit de droger komen en ze mij zaakje netjes op zn plek houden :o |
Citaat:
want dingen als vrienden, liefde etc. dat zullen meer mensen hebben... ik zie liever de diversiteit aan voorwerpen waar mensen speciale gevoelens aan hebben... ofzo :> |
Nee.
|
Citaat:
er staan er wel een paar dan die foto's en de dingen die ik van mijn vriend kreeg -xxx- |
de ring van mn moeder, mn knuffeltje die altijd mee is geweest naar de operatie-kamer, mn gouden hangertje... ach... ik ben ook zo sentimenteel... kan nog uren doorgaan :o
|
kheb van die vet afgetrapte adidasjes, die met die 3 strepen dr op die witte, maar ze zitten nog zo lekker, dat ik ze niet weggooi :o meestal voetbal ik ermee ofzo.
|
mn computer is aardig favoriet aan het worden
|
Mijn spijkerbroek, mijn kinderen voor kinderen-cd's, mijn hond, mijn telefoon, de computer, mijn bed, mijn knuffel, mijn vrienden en vriendinnen, mijn ouders, mijn zus...
Ik heb zoveel favorieten waar ik niet zonder kan :o :) |
Neuh, ik hecht me niet zo snel aan dat soort dingen. :)
|
Nee heb voor alles waar ik aan gehecht heb een vaste plek dus dat vind ik meteen terug.... als ik tenminste zo'n dan wel heb :o
|
Niet echt. Er zijn wel wat dingen waar ik aan gehecht ben, maar niet op die manier waar jij het over hebt.
|
Ik heb een favoriete (heilige) lepel en twee mokken. Ook mijn knuffels zijn me erg dierbaar.
|
phoe......hm..........m'n mp3tjes en plaatjes op mijn oh zo geliefde computer........ja dat wordt het! ;)
oh en m'n collectie van The Vampire Chonicles...en bram stokers dracula! ben \zo blij dat ik die heb! (nu de nl versies van de vampier kronieken nog....) |
M'n knuffel die ik al vanaf m'n geboorte heb, foto's en m'n ketting die ik van m'n grote liefde heb gekregen! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |