![]() |
Als je een politieke partij zou maken
|
moet dat?
|
ja
|
Citaat:
|
Partij Voor Femke
1. Anneee 2. Saltwater 3. Glow 4. Che Guevara 5. nare man 6. Krez 7. Just Johan 8. ÐaRklåÐy 9. Myself! 10. Leonoor 11. iamcj 12. Juliah 13. Lovestar 14. Ingemar 15. ekki 16. scholiertje 17. ..; ) 18. Lidewij 19. Breg 20. Krummeltje 21. prinses eowyn Voorstel van Leonoor: Juliah: Algemene Zaken Che Guevara: Buitenlandse Zaken Anneee: Binnenlandse Zaken iamcj: Economische Zaken, Financiën Just Johan en Leonoor: Onderwijs & Wetenschappen ekki: Cultuur Saltwater: Milieu scholiertje: Verkeer & Waterstaat Leonoor: Volksgezondheid, Welzijn en Sport Krez: immigratie Myself! en ...; ): Sociale Zaken & Werkgelegenheid nare man: Justitie ??? Ingemar: Volkshuisvestiging Lidewij: Ruimtelijke Ordening Dan hebben we nog nodig: Koninkrijkrelaties (tenzij we tegen de monarchie zijn, ik wel, maar niet iedereen hoeft precies dezelfde mening te hebben) Defensie Het zou kunnen dat sommige posten opgesplitst gaan worden, maar dat zien we dan wel weer... :) |
voor het geval iemand het nog niet doorhad
wji zijn de tegenpartij wij zijn tegen alles wat ons niet aanstaat wij zijn dus neit tegen alles wat ons wel aanstaat |
danku leonoor, dat ik erbij mag :D
|
you aint got something beter to do with your time then this crap.
|
De Tegenpartij (DT; 23 leden)
- Talon - Miss Helena - Farin - Wissie - Wawl - Diablos - Knutselsmurfie - Miro - ******** - Scala - Morgan - *Burning Water* - N00dles - naam onbekend - Tampert - Ninja_Nina - Defect! - Qimm - xlottex - Loontjuh - gegennazis - Koemeeltje - Gimmeshelter Neem voor inlichtingen contact op met een van de bovenstaande personen! |
Citaat:
(Jij ook niks beters te doen?) |
Citaat:
|
De leden (7) van de PSOBD (de Partij voor Seks in het Openbaar en het Bananen van de Dood) zijn nu:
- Bethametason - Dminor - Havock - FlorisvdB - MoonMonkey - cartman666 - VirginVampiress partijleiders zijn Dminor en MoonMonkey. zoals je ziet kunnen er nog wel wat leden bij, dus neem contact op met een van de bovenstaande leden, of post maar gewoon als je je aanmeldt! |
Citaat:
|
precies, stem op een partij die blijft nadenken, en niet blindelings Tegen zegt of de mening van een idool verkondigt.
PSOBD (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik dit topic over t hoofd heb gezien :o
na het doorlezen van alles (pff wat was dat veel werk, t zou verboden moeten worden) wil ik me graag aanmelden bij de tegenpartij als dat nog kan, ik heb talon al ge-pm't |
Ik ontving zojuist de aanmelding van WolterB :)
Welkom in ons midden WolterB! (y) De Tegenpartij (DT; 24 leden) - Talon - Miss Helena - Farin - Wissie - Wawl - Diablos - Knutselsmurfie - Miro - ******** - Scala - Morgan - *Burning Water* - N00dles - naam onbekend - Tampert - Ninja_Nina - Defect! - Qimm - xlottex - Loontjuh - gegennazis - Koemeeltje - Gimmeshelter - WolterB Neem voor inlichtingen contact op met een van de bovenstaande personen! |
nu ik officieël lid ben zou ik mij naar voren willen schuiven als minister van communicatie
|
http://leonoor.scholieren.com/PVF/PVFposterkl.JPG
Voor posterformaat kun je op deze verkleinde versie klikken. ;) |
als femke nu wegvalt is de partij ook meteen weg :d
lijkt lpf wel, een partij die rond 1 persoon is gebouwd :D |
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* |
Citaat:
als femke wegvalt dan slaat de hele partij nergens meer op |
Citaat:
En idd, zoals poesiefox al zei, wij eten geen vlees! :P Ik had trouwens wel bij de stemwijzer PvdA ( :eek: ), maar ik neig een beetje naar D66 (Boris Dittrich maakt daar een eind aan als het zo doorgaat) :p. |
Citaat:
|
Kan ik me nog aanmelden bij de partij voor femke?
|
Citaat:
Overal tegen zijn...slaat dat wel ergens op? Je bent dus ook tegen je eigen partij, tegen je eigen leden, tegen het tegen zijn, tegen de beslissingen die je neemt, als je ze al neemt, enz. Kun je dan iets bereiken? Wij kunnen iig iets bereiken, met en zonder Femke. |
Citaat:
|
Citaat:
En daar bereik je minder ergernis mee :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nog voorkeur: Wetenschappen, Verkeer, Koninkrijkrelaties, Defensie? Of per se iets anders? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En tegen het minder ergenis bereiken? |
Citaat:
Dus tegen jullie partij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb toch eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in jullie beleid ;) |
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij die van evito! die anderen vind ik maar nix :D :D
|
Zoals ik eerder al zei; laat de kiezer spreken. Ik beloof je dat DT de grootste partij zal worden! :cool:
|
Citaat:
|
Heeft iemand BARON al, anders wil ik hem in m'n partij :D.
|
Citaat:
ennuh...leve Femke! kvind Bos veel cooler eigenlijk... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens :rolleyes:
de tegenpartij is DOOD hoor. tja, kernbom ongelukje :o :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |