![]() |
search.msn.nl (verwijderen)
Weet iemand hoe je kan verwijderen dat IE, automatisch een adres dat verkeerd is getypt, met msn daar naar gaat zoeken?
|
je kan het uitzetten dat ie helemaal niet zoekt, maar het is me niet echt gelukt een andere pagina in te stellen. Maar volgens mij kon het met Xteq Systems X-Setup k weet alleen niet waar je het kan downloaden
|
Niet. :)
Voor zover ik weet. Dit is nu een leuk voorbeeld van het stille machtsmisbruik van Microsoft. Nadat dit geaccepteerd en gewoon gevonden wordt, kan er b.v. een banner op komen. Oplossing zou kunnen zijn een andere browser. Ik zelf raad Phoenix aan. http://komodo.mozilla.org/pub/phoeni...enix-win32.zip |
das kut ja, ik heb laatst wat gelezen over
http://www.google.com/google.reg maar volgens mij veranderd dat alleen de zoeksite die je krijgt als je in IE bovenin op zoeken klikt :/ alleen uitzetten kan in de IE opties ergens inderdaad.. geloof ik |
uit Xteq Systems
Citaat:
|
Die shit is idd irritant.
|
Tools -> Internet Options -> tab: Advanced -> kopje: search from the adress bar -> selecteer: do not search from the adress bar
NL zal iets soort gelijks zijn... |
da progje werkt trouwnes niet. Ik krijg m iig niet gezocht met google :(
|
Citaat:
nederlandse versie: Extra > Internet-opties > tab: Geavanceerd > Zoeken vanaf de adresbalk > Niet zoeken vanaf de adresbalk |
Citaat:
|
ik hoop dat het werkt :)
dat dat scherm wordt opgestart haalt me niks uit, het irritante is dat de url in de address bar wordt verandert waardoor je als je een typfout hebt gemaakt de hele url overnieuw moet schrijven :( |
Ik heb er overheen gekeken, er vanuit gaande dat het daar toch niet zou staan. Ik zoch ook meer naar MSN. Ook had ik al handmatig in het register zoeken met de knop in je menu veranderd naar google. Maar die adresbar, kon je daar niet mee veranderen.
iig Hartelijk dank!!!!! |
Je hebt het dan wel reeds gevonden in de tussentijd, maar in je register kan je dat ook aanpassen. :)
|
Citaat:
De standaardzoekmachine als je op zoeken druk in IE wel, maar dit ook? Waar dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |