![]() |
Wat geeft jou een enorme kick...?
of moet dit op het psychologie-forum, geen idee sorry
x |
"You take let us assume a third toke; long and slow. You vaporise and you take it in and in and in...".
Dit zegt genoeg. |
Op het toneel staan. Voor het eerst opkomen, de zaal doen geloven dat je diegene bent die je voorstelt en vooral daarna het applaus.
Verder ben ik erg gek op hoge en snelle dingen, achtbanen en die dingen, Tilburg Kermis is een hemel voor me :D. |
Zoenen met mijn vriendin wetende dat ze perfect voor me is.. :cool:
|
Als ik klaar ben met tentamens en het is vakantie
Als mijn vriend iets speciaals voor me doet. |
als ik moet playbacken(jajaja....29 april was het dan......whoeaah! )en dan heerlijk voor lul staan met onze groep!
in achtbanen waar je eerst niet in durft en later SOOO SUPAH is! (y) |
als ik iets doe wat niet mag :p :D
|
Als ik heel lang heb volgehouden geen snoepjes te eten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat geeft een uber-kick :) :o |
klimmen, aandacht ;)
|
Met je fiets heel hard allemaal kleine paadjes incrossen waar een politie auto niet kan komen :D
|
Iets doen dat eigenlijk doodeng is. *Burning water* en ik zijn zo'n 15 meter aan de buitenkant van een uitkijktoren omhoog geklommen. Dat soort dingen krijg je wel een kick van *grijns*
Van uitermate steile stukjes af met de fiets... Over een hogere hindernis springen met paardrijden dan ik eigenlijk durf... |
Voor het eerst mountainbiken en moeten springen over een zandbult heen (zand was erg zacht). De eerste bult halen, de tweede ook (dat gaf een kick) maar bij de derde ging ik keihard onderuit :p :o
|
motorvoertuigen rijden :(
|
zien dat onze partij groeit tot de grootste :)
en motor rijden :) |
Snelheid....
achterop de scooter of in de auto helemaal in mn stoel gedrukt worden :D achtbaan. |
Dansen, muziek.. Ik kan daar echt helemaal in opgaan:) het liefst met niemand om me heen en maar gek doen:p:D
|
Citaat:
|
uitgaan
|
Iets doen wat ik eigenlijk niet durf.
|
De wereld veranderen/verbeteren, maar dat moet nog komen!
|
Ow ja, dat voeg ik eraan toe: een beetje te snel allemaal bochten nemen in de auto en mijn instructeur een hartaanval bezorgen :D
|
geweldige optredens van goeie bands, of ik er nu zelf bij ben, de cd hoor of de dvd zie
|
nevermore of soulfly live zien (y) (y) (y)
een goeie shot van een lekkere skunk joint gitaar spelen voor mensen berg beklimmen crowd surfen stage diven |
sex :o
|
Ik hou niet van kicks :|
|
snelheid
en beter zijn dan anderen (met sport ofzo) |
keihard door het winkelcentrum rijden op me board op zondagmiddag, proberend niemand aan te rijden natuurlijk.
|
Seks met meisjes :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metallica live master of puppets zien spelen, 15 juni gaat dat gebeuren, maar weet nu al dat dat een heeeeeeeeele grote kick zal zijn .. (y)
|
Citaat:
|
De achtbaan! :p
|
Scheuren met auto of motor (ja, als bijrijder)
|
Als mensen laten merken dat ze gekworden van mijn gezeik!
b.v als ik weer eens een film compleet na praat..ofzo... HAHA da's echt humor! oh en de echte kick? HEEEEEEEEEEEEEL hard galopperen over het strand....! YehoOOOOOO!!!!! (beter dan de achtbaan, echt waar!) |
klikken op m'n muis
|
Citaat:
En keihard over het strand galloperen... was hier maar een strand :( Ach ja... mooie lange zandpaden zijn ook wel cool :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |