![]() |
draag jij een horloge?
ik nooit
maar er is altijd wel iemand die de tijd bij zich heeft dus :D |
nu even niet. :)
|
Niet altijd. In mijn vrije tijd nooit, maar op school oid weer altijd wel. :)
|
ja.. altijd
|
nooit
|
Nope, gebruik mn mobiel ook als horloge..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en pas een nieuwe gekocht. Ontzettend leuk (en duur :() ding..
Ik werd gek toen mijn horloge 3 weken terug kapot ging. Je moet de bus op de gok nemen, je moet maar gokken of je kan overstappen en waar. Heel irritant :) |
ja
als ik hem niet om heb vraag ik 6329640 keer op een dag hoe laat het is, heel irritant dus |
nee. heel soms wel.
|
ja altijd, ik kijk zowieso 50 x per dag op mijn horloge dus zonder word ik idd behoorlijk irritant
|
Ja bijna altijd, alleen als ik slaap heb ik hem niet om.
|
de laatste weken wel..
sinds me telefoon stuk ik :o |
altijd
|
Nee ik bewaar er altijd 1 in mijn zak maar die batterij is weer leeg :mad:
|
jep meestal wel, behalve in t weekend of als ik gewoon thuis blijf
|
Bijna altijd.. Nu zit ik gewoon thuis dus nu even niet, maar als ik zometeen wegga gaat mijn horloge mee ;)
|
altijd wel... 't ding ziet er niet meer uit, maar jah, hij doet het nog :)
|
Altijd behalve 's nachts
En hij staat 5 minuten voor omdat ik altijd te laat kom. Niet dat het helpt, want ik weet dat ie 5 minuten voor staat en dus hou ik er automatisch rekening mee. Maargoed, ik doe mijn best :) |
altijd, behalve met douche en zwemmen oid
|
eigenlijk alleen als ik weg ga
|
mjah, altijd
|
Citaat:
|
Ik wordt gek als ik em niet bij me heb. en mn omgeving ook, want dan ga ik om de 5 minuten vragen hoe laat het is
*dat bewijst toch maar weer hoe vaak ik gemiddeld op een dag op mn horloge kijk* |
Nee, kijk altijd op m'n mobiel :)
|
ik kijk ook altijd op mn mobiel.. horloges zijn irritant
|
immer!
|
mobiel is makkelijker:)
btw soms boeit de tijd me nix:D |
Ja, altijd
|
Altijd.. ik zou niet zonder kunnen denk ik.
|
Altijd, vind ik wel zo handig
|
Ja, dat is namelijk wel handig in verband met het nakomen van afspraken. Like d'uh.
|
Alleen tijdens toetsen op school :)
Ik draag nu al heel lang geen horloge eigenlijk. Ik vind dat zelf erg fijn want nu leer ik zelf heel goed tijd inschatten, zonder steeds gestressed op m'n horloge te kijken. Mocht ik het echt ff kwijt zijn dan kijk ik op m'n mobiel. Tis wel erg fijn zo. Misschien storen anderen zich als ik het vraag, maarja dat is dan maar zo. Verder heb ik overal in huis genoeg klokken hangen en op school hangen er ook redelijk wat. Dus te laat komen hoeft niet :) |
Nooit
|
Ik ook nooit.. Ik ben 'm altijd kwijt.. & laatst vond ik 'm weer en toen stondtie stil, dus ja ach.. boeiend :)
|
Altijd.
|
Nee nooit.
|
Bijna nooit
|
bijna altijd wel
|
Ja altijd. maar ik heb dan ook iets met tijd.....echt heel erg.
|
ja altijd. en als ik m een dag nie om heb merk ik pas hoevaak ik er wel nie op kijk. egt een paar keer per uur.!
|
ja, altijd...
maar hij begint een beetje goudkleurig te worden na 2 jaar :( ... en hij was best duur, dus ik denk dat ik maar 'ns terug ga (als dat nog zin heeft :confused: )... |
Jup altijd, ik kán niet zonder een horloge of een ander medium dat de tijd aangeeft.
|
ik kan echt niet zonder tijd...
|
Als ik aan het studeren ben achter mijn bureautje, zie ik ook de klokradio staan, dan hoef ik mijn horloge niet om.
In de fitnessschool hangt een klok en bij het sporten mag je ook geen sieraden en dergelijke dragen dus dan heb ik hem ook niet om. Achter de computer heb ik hem niet om, maar ligt-ie altijd naast mijn toetsenbord terwijl rechtsonder ook de klok staat :D :rolleyes: en toch kijk ik meer op mijn horloge dan :D Maar voor de rest draag ik mijn horloge bijna altijd. Heb altijd een vaste tijdsplanning, dus mijn horloge kan ik niet missen. |
Jep, vrijwel altijd om, nu eventjes niet, maar buiten iig altijd..
|
Citaat:
Wie wel? :cool: |
Ik draag geen horloge
|
Draag altijd een horloge.
Behalve op plekken waar die gejat kan worden, of waar ik hem kwijt kan raken, zwemmen etcc. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |