![]() |
[Verfmoleculen] Dissapointed
weer al een schilderijtje
afmeting is 30x40 (ActionPlankjes:) ) en waterverf, enneh, in 40 min. gemaakt. en uhmmmm sja, wat vinden jullie er van? enzo... haha. http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/5999.jpg |
zwaardoop
|
Dankje Wim de jouwe is ook zwaar vetjes :)
|
gers :] (y)
wat wil je ermee zeggen? of was het meer gewoon een kleurstudie? //edit. ow wacht. had de titel niet gelezen :o zit er verder nog iets achter behalve het disappointed? ik hou van ideeen achter het beeld. |
uhm nou, sja verhaal.
meer eigelijk kleurestudie denk ik, maar dan meer in de vorm van vrolijke kleurtjes tegenover een bedroefd gezicht. Wou ik zeg maar kijken of de vrolijkheid van de kleuren sterker is dan de bedroefheid van het beeld. Zelf vind ik de bedroefheid van het beeld sterker dan de vrolijkheid van de kleuren, maar dat komt ook omdat ik niet alléén vrolijke kleuren heb gebruikt. :) |
ik vind het een mooi werkje
|
ja dies koel..tis 'disappointed' trouwens, lekker mierenneuken :)
|
Abstract, wel leuk. :cool:
|
Citaat:
|
ik vind het niet echt zo bijzonder
|
woeii hijs cool (y)
door die zwarte lijnen op achtergrond lijkt t net of dat tranen zijn ofzo vind ik.. daardoor ist nog zieliger :( :cool: |
echt lache ik wil meer
|
Citaat:
zelfde roes. Hand In Hand |
ik vind deze mooier als 'hand in hand'
heel gaaf |
Hij's echt goed gelukt! Zeer mooi die combinatie van kleurenstudie en dat bedroefd gezichtje. Vind wel dat het lijkt of hij wat scheel kijkt, maar dat kan ook aan mij liggen tuurlijk :)
|
Citaat:
|
Echt supermooi! Perfecte kleurencombinaties, en prachtige stijl!
Lijkt wel een beetje op de tekeningen uit de clip lucy in the sky with dymonds van de beatles (voor die dat kennen) Echt (y) |
Citaat:
koel dat je dat zegt, dat filmpje (Yellow Submarine) ben ik afgelope maande aan het editten... en zodoende ben ik deze kleurrijke weg ingeslagen :D |
goede waterverf!
mooi! als ik geld had, en plaats op mn kamer zou ik em kopen! |
Citaat:
en je mag em kopen voor €30,- :) <-- serieus |
das snel verdient geld :P
|
Citaat:
|
true
was ook geen sneer in jou richting ofzo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |