![]() |
Wie kan mij helpen: tekenfilm op Kindernet.. hoe heet 'ie?
Okay, ik keek vroeger altijd naar een tekenfilmserie op Kindernet (geloof ik) Het speelde zich af in zo'n dorp waar allemaal verschillende dieren woonden, in gezinnetjes. Meestal ging het over zo'n konijnengezin (die waren roze geloof ik).
Soms ging het over een wasbeertje dat daar ook woonde, of zoiets. Al die kinder-diertjes gingen naar school en hun leraar was een geit. En er was een molen in het dorp. En een aflevering ging over de geest van een konijnenmeisje die haar verloren liefde terug moest vinden voordat ze rust kon vinden.. dat vond ik zo'n mooie aflevering. Ik zou echt heel graag willen weten hoe dit heet.. en het liefst met plaatjes.. :D hehehe.. |
Mapletown
|
mapletown :o http://us.imdb.com/Title?0296374
|
Ahw, dat was zo lievig! :o :)
komt t nog ergens? :confused: |
|
oh daar keek ik ook altijd naar... dat vond ik echt heel erg leuk :) ;)
|
jawoh..dat ken ik ook! dat was leuk!!
|
mapletown vond ik echt geweldig vroeger!
|
Jaaa... keek ik ook altijd naar!
|
Citaat:
|
WWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
okeej, dat was ietwat overdreven HOE geweldig :) |
Ik keek altijd naar Maple Town... Ik vond het verschrikkelijk... Ik wist ook nooit wat een Maple was... (n)
|
Die wolf was altijd eng :eek: maar aan het eind niet meer, want liep hij altijd huilend weg of wastie in ene lief geworden ofzow... :)
|
Wow das iddem een oude serie
|
ik snap werkelijk waar niet dat ze al die geweldige tekenfilms van 10 jaar terug neit meer uitzenden! heb je enig idee hoveel meer mensen er dan tejkenflims kijken!
de kleine kinderen kijken eht omdat ze het leuk vinden en dan kijken opeens alle mensen die 15+ zijn ook weer omdat het pure nostalgie is! |
Mapletown roelzzzz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |