![]() |
Wanneer ben je nu eigenlijk stoer?!
Ja, een hele rare vraag maar wanneer ben je nu eigenlijk stoer? :confused:
Mijn vrienden zeggen altijd dat ik stoer ben. Ik begrijp ni goe waarom. Ben wie ik ben en wil mij totaal ni stoer gedrage. Is het omdat ik een soort van Gothic ben? Ik weet het echt ni wanneer iemand als stoer beschouwd wordt! Wat maakt mij dan zo stoer? Het feit dat ik gothic ben en naar metal luister, toch niet :rolleyes: Kan er mij iemand helpe? :confused: :confused: By the way, ben een meisje die zich wel wat jongesachtig gedraagt heb dan ook alleen maar vrienden met een paar uitzonderingen van op den bus |
Met zon sig
|
Je zit ernaast, je bent uitermate stoer als je en gothic ben, en naar mettul luistert. (y)
|
\w/ metalfreakske \w/
|
Ik denk dat je stoer bent als je veel dingen doet die anderen niet zomaar zouden doen, afwijkend bent met kleding (mensen die voorlopen op de mode ed) stoer in taalgebruik? ey jij daar man! in plaats van uh sorry mag ik je misschien iets vragen?
zoiets :p ? |
:(
|
Wanneer je opkomt voor zwakkeren.
|
Mensen met een houding van 'je lult maar een end weg, jouw mening interesseert me toch niet' worden vaak stoer gevonden. Als het je namelijk niet interesseert wat mensen van je vinden ben je ook niet zo kwetsbaar.
ik heb het dan niet over de mensen die stoer willen overkomen en irritant gaan doen zodat het lijkt alsof het ze niet intersseert. Ik heb 't over de mensen die respect hebben voor anderen maar toch hun eigen ding blijven doen, ongeacht de mening van sukkels. |
Citaat:
|
Als je kan rappen als de dude van The Streets, echt wat een geniaal engels accent.
The Streets - Geezers need excitement The Streets - The irony of it all The Streets - Someday Om maar even muziek te promoten ;) |
Hmm "wij" zeggen altijd "stoer" als iets erg leuk is..
"Jouw haar is stoer" "Oeh dat is écht stoer".. Get my point? Ik ben weer veel te serieus :( |
Ik vind niemand stoer, maar als ik kijk naar andere groeperingen in mijn omgeving , ben je stoer als je hard rijdt op je scootertje, rare dingen zegt "eeeey fawaka, dushi etc etc." raar loopt *ala ik heb net een knieoperatie gehad* en ehm...ta dat was 't..naja jij bent ook stoer hoor, een echte gottick die naar metal luisterd..respect.
*blah* |
:w: mettul :w:
goed dat sloeg nergens op |
weet ni
|
nooit
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1337er: no way |
Valt er hier nog wat te neuken?
|
MEnsen zoals mij zijn stoer, je durft gewoon veel, hebt in het algemeen gewoon schijt aan die shit, meningen van andere kunnen je ook niet echt schelen, beetje sterk zijn, stoer lopen, goed kunnen knokken.
;x |
heeeeee ik ben niet stoer want ik ben 14 nog nooit een serieuze relatie gehad.
maar als ik iets aparts doe is het :rolleyes: tog wel jackass met mijn hond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je zo'n hoofd hebt als jij en het beeldscherm niet automatisch op zwart gaat bij jouw aanblik.
|
je bent stoer als je jezelf metalfreak noemt, jejezelf als gothic omschijft en in je sig zegt dat punk niet dood is....
|
Citaat:
|
:mad: \w/ :mad:
|
Citaat:
En mijn smilie is heus wel truier. http://www.smilies.nl/party/ylsuper.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent stoer als je jezelf niet stoer vindt
en als je vans draagt natuurlijk *voor de domme onder ons, dat was dus sarcastisch commentaar* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent stoer als je jezelf bent..:D
|
Citaat:
|
drinkvermogen :cool:
|
Ik vind dat jij op zeker de stoerste avatar hebt die ik ooit heb gezien.
|
je bent pas echt stoer, als je mij bent.
so forget it. |
Citaat:
;) |
geloof mij nou maar: je bent stoer als je stoer bent, en als je denkt dat je stoer bent zonder dat iemand dat zegt, ben je het niet.... (ik ben niet stoer... :D>> dus ik ben stoer>> dus weer niet :confused: laat ook maar)
|
Als je een aanhanger bent van t Kramerisme natuurlijk....
|
Citaat:
iets zie troes!! zie troes!!! |
misschien vinden ze jou cool omdat je anders bent dan de rest en daarvoor uit durft te komen??? :confused:
|
Kramer is brilliant.
en marrrtuh: Nee. |
stoer zijn is bedacht door mensen die dat willen worden maar nooit bereiken. want als je eenmaal stoer bent ben je een loser omdat je van die dingen doet die eigenlijk helemaal niet stoer zijn
maar daar kom je pas achter als je richting de volwassenheid gaat |
Je bent pas stoer wanneer je je eigen Theme song hebt; zie a-team en batman, tudududududududududududududududu BATMAN!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |