![]() |
ouders...
what to do, ik 15 hij 18...
relatie uit het niets ontstaan....totaal verrast weten niet hoe t gaat lopen.. weten totaal niets vertelllen aan ouders???? ofniej....? kep nogal strenge ouders....al heb ik al wel vriendjuh gehad someone?? :o |
Leer eens normaal schrijven zeg.
|
[QUOTE]DiPsJiT*BMG* schreef op 04-05-2003 @ 18:31:
[B]what to do, ik 15 hij 18... relatie uit het niets ontstaan....totaal verrast weten niet hoe t gaat lopen.. weten totaal niets duh dat weet je nooit van tevoren he! :rolleyes: ik zou et gewoon zeggen, 3 jaar verschil is toch nie veel! |
jep..........................tnx :o ;)
|
Neej idd t valt wel mee hoor!
Behalve als je ouders heeeeellll ouderwets zijn maar goed! Gewoon vertellen dus! |
Je ouders komen er op een gegeven moment toch wel achter.
Gewoon vertellen hoor :) Is toch niks mis mee? |
gewoon vertellen, tis toch jou leven, zou niet weten wat ze dr op tegen moeten hebben..
|
Gewoon vertellen. Ga met ze rond de tafel zitten, en hang een leuk verhaal op.
Lieve mam, lieve pap, ik twijfelde eerst of ik het jullie wel moest vertellen want ik denk niet dat jullie achter me zullen staan. Ik weet dat jullie van me houden en ik houd ook van jullie, maar toch weet ik dat dit moeilijk te accepteren zal zijn. Ik heb een jongen ontmoet, een geweldige jongen. We waren totaal verrast dat we verliefd op elkaar werden, maar eigenlijk maakte dat het des te mooier. Nu komt het. Ik wilde het niet vertellen, maar hij zei (jaja!, laat hem overkomen als een goeie gozer) dat ik het jullie moest vertellen: hij is 18! Ik hoop niet dat jullie het erg vinden! |
[QUOTE]Evito schreef op 04-05-2003 @ 19:39:
*verhaal* (y) :) |
Citaat:
|
Gaat tante poesiefox zich er toch maar weer tegenaan bemoeien...jaja, afkicken is moeilijk!...
Ik kreeg ooit, in de dagen van Olim, verkering met een punkie. Schat van een jongen, maar ja, Robert Smith van de Cure, dat was zijn kapsel-inspirator...en mijn ouders waren nogal eh, erg. Dus heb ik dat verhaal van Evito opgehangen. Maar ik had het eerst nog wat erger gebracht, zodat ze weetiknietwat dachten, dat het een heroine verslaafde bajesklant was met een ex-vrouw en drie kinderen en tattouages of zo iets vreselijks. Was-ie alleen maar een punkie. Echt, ze waren zo opgelucht dat-ie meteen mocht langskomen. En toen hij kwam waren ze meteen helemaal verrukt van hem. |
Bah dat gezeur over leeftijd altijd. Toen ik een oudere vriend kreeg (en ja echt wel wat meer dan 3 jaar) heb ik dr niet eens bij stil gestaan of ze het erg zouden vinden.
|
Je moet er gewoon voor gaan en het vertellen aan je ouders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |