![]() |
plaatje sick of it all
Ik weet niet waar dit hoort eigenlijk. Maar weet iemand waar ik een (digitaal) plaatje van het logo van Sick of it All kan vinden? Dat draakje... Die wil ik namelijk als tattoage gaan laten zetten.
alvast bedankt!! |
Je bent gestoord.
Einde |
leuk logo, leuke band
realiseer je wel dat je de 10.000ste bent die em heeft |
ik heb hem nog NOOIT bij iemand gezien...... eigenlijk
|
Ik heb zelfs een keer een basketball-scheidsrechter gezien met de SOIA-dragon op zijn enkel.
Maar dan kan je natuurlijk NOOIT meer sokken dragen. |
Citaat:
|
hehe
nou ja, ik vind het vooral een mooi logo, en ik kom eigenlijk helemaal niet zo veel meer in gelegenheden waar SOIA fans rondlopen ;) |
Citaat:
|
dat kun je er niet meer afwassen
|
Ik weet zoiezo al iets van 10 mensen die die tatt hebben...
|
|
bedankt, maar daar had ik al gezocht. Er staat daar geen duidelijk plaatje in helaas...
|
Leer jezelf Illustrator aan en doe 't zelf!
|
Citaat:
|
|
Of zoeken naar webstores waar ze dat shirt verkopen.
|
|
In de Aardschok stond eens een plaatje van iemand die de Dragon over zijn hele rug had :eek:
|
kijk! das nog eens nuttig, bedankt!
de tattoo artist is trouwens en vriend van me, ik vraag wel of ie er voor het zelfde geld wat aparts van wil maken ;) |
ik hoop voor je dat je op je 70e ook nog van SOIA houdt :)
|
Vind t trouwens butt-ugly die draak :D
|
Citaat:
en op mn 70-ste: Ach, overblijfsel uit mn wilde jeugd... "jaja kinderen, opa heeft heel wat uitgevroten hoor vroeger." |
Ik heb 'm als eindexamenopdracht geschilderd vorig jaar.. heb dat vierkante er een beetje uitgehaald want dat vond ik lelijk :|
Geocities doet niet wat ik wil .. maar .. *KLIK* kan wel een betere foto sturen ipv dit webcam ding als je wilt :) |
geocities linkt niet
|
Lama :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De alleyway Dragon is volgens mij de meest gezette hardcore tattoo ooit. Echt het stickt van die dingen.
|
Citaat:
MEEN JE DAT? HOE WEET JE DAT? die draak trouwens, dat herinnert me aan die vette clip van 'yours truly' cd. vette poep. Die tattoo is alleen net zo afgezaagd als ide sepultura draak |
en het bekende slipsnot tribaltje
|
ik neem lekker het limp bizkit logo op mn bruine ster.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuw! Nu nog lamer.
|
Citaat:
ik vond het ziek.. |
Citaat:
best sick jah :p |
Ziek? Wat is er nou ziek aan zoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kans is kleiner dat ik iemand met dezelfde tegenkom :) |
Citaat:
|
kom jij wel eens in de bibliotheek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als 't klaar endezo wel ff foto posten (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |