![]() |
waneer komen jullie tot rust?
ik vooral als ik gitaar speel of langs de zee loop
|
Als ik slaap.
|
Als ik 's avonds op het gras lig of gewoon een boek lees.
|
Langs het strand lopen is heerlijk.
Maar als ik lees kom ik ook tot rust. Of als ik op me bed lig en muziek luister. Als ik slaap. |
Als ik iets doe dat me geen verplichtingen oplevert.
|
Nu bv, lekker achter de pc zitten met een kopje thee :)
Gewoon dus lekker rustig iets voor mezelf doen :) |
Als ik lekker ontspannend bezig ben. :)
|
op het moment dat ik bíjna in slaap val
|
Meestal achter de computer. Dan ben ik de hele dag druk geweest en dut ff lekker weg hier :)
|
Wanneer ik naar muziek luister/maak, of wanneer ik sport.
|
Slapen? Gewoon, dingen voor mezelf doen. Dingen die niet moeten.
|
als ik op me bed ofzo zit, met een kop thee en naar muziek luister of een goed boek lees.. that's my best way!!
|
ik onspan nergens meer van de laatste tijd
|
op bed liggen en muziek luisteren
|
als ik plat op bed lig en me nergens druk om maak... kan zijn dat ik tv lig te kijken, muziek luister of desnoods een smsje lig te tikken, ik hou van m'n bed :o
verder kan ik me goed ontspannen als ik met goeie vrienden ben en lekker relaxed zit te ouwemutsen met een pilsje erbij :) |
Als ik paard heb gereden en het is mooi weer ga ik altjid met mijn paardje naar een afgelegen stukkie gras waar zij kan eten en ik mijn zonden kan overdenken (:D) Dan voel ik me zo relaxed, de hele wereld is even om mij weg. Ik kan ik weet niet hoelang gewoon staren naar hoe mijn paardje gras staat te eten. Heerlijk.
Verder loop ik over al en altijd te piekeren, zelfs in bed of als ik heerlijk relaxed in bad lig, of in de auchtertuin in de zon lig... Ik ben vaag :D |
Als iemand over mijn rug wrijft
|
Langs de zee lopen/zitten of in het gras liggen :)
|
nooit
|
Citaat:
|
Wanneer ik in Italië ben bij de mensen van wie ik het meest hou!
Helaas is dat maar 3 weken in het jaar... Maar dat is echt het enige moment waarop ik echt tot rust kom, ontspannen ben en werkelijk gelukkig ben! |
When I'm relaxing by listen to my fave music when I'm lyin' in my velvet coffin.....And of corse did have a great dinner last night.....
|
Op vakantie, op het strand in de zon :) (y)
|
In de zon liggend naast mijn vriendin. :)
Of op, maar da's weer een ander verhaal |
Het klinkt tegenstrijdig maar ik kom het meest tot rust als ik aan het sporten ben. En nee, ik doe niet aan sportvissen...
|
als ik na oefeningen fysica, hellingentraining, fitness winkelen en koken ff kan kazen op mijn bed met een goed muziekje op. echt hemels. alsof je nog nooit neergelegen hebt :)
|
Citaat:
|
als ik lekker lig op me bed, als ik een relaxede film aan het kijken ben waar ik helemaal in zit, als ik een goed boek aan het lezen ben, als ik aan het knuffelen ben met mijn ratten of hond en natuurlijk als ik lekkere relaxede muziek draai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik TV kijk of als ik in bed lig.
|
Tijdens het knuffelen met mijn liefste.
of op een lome zondagmiddag in de zon. hmm nadenken over vanalles en helemaal niets. |
Als ik na een drukke dag bij mn vriend in bed lig.
Zometeen dus...;) |
Door me te laten pijpen door een dik fatsig wijf.
|
Als ik lekker op bed ga liggen en leuke muziek luister.. maar ook zeker wanneer ik bij een leuk iemand in de armen lig en praat of gewoon zwijg :)
|
Als ik geen verplichtingen heb. Dingen die nog gedaan moeten worden enzo.
|
In bed
|
Als ik niks te doen heb, in de wind loop (en vooral op het strand)of als ik moet lachen
|
Als m'n vriend me op m'n rug krabt
|
als ik alleen op mn slaapkamer ben en n boekje lees of lekker slaap. gewoon totale rust om me heen.heeerlijk
|
Door op bed te gaan liggen met rustige muziek aan
en lopen op het strand langs de zee (waar ik bijna nooit kom helaas) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |