![]() |
Prefuse 73
Uw commentaar svp.
|
nee
|
Graag wat meer info
|
Prefuse 73: Combinatie van IDM zoals die bijv. bij het platenlabel Warp wordt uitgebracht en grotendeels instrumentale hip-hop waar soms ook daadwerkelijk rappers aan meewerken. Door mij persoonlijk geluisterd en goedgekeurd, dus dat moet voldoende reden zijn om het eens een keertje te proberen (y) ;)
|
Citaat:
|
erg gaaf, hoorde gisteravond de nieuwe single op de radio en die is (y)
|
Ja het beste van twee werelden! Het Warpgeluid en hiphop invloeden! Geweldig!
|
gisteren ontdekt en helemaal verkocht! meteen ff checken of er al een topic over was.......
of is het niet toegestaan om topics op te boosten? |
nah, deze is wel erg oud op zich....aan de andere kant zie ik niet in waarom deze niet open zou kunnen blijven eigenlijk. Er staat mooi wat info in en je zou de hele topic kunnen kopieëren in een nieuwe, dus ik laat het maar zitten :)
Gaat uw gang |
dank u wel!
normaal houd ik totaal niet van hiphop, maar dit pakt me! heerlijke bier muziek tijdens een potje thps 3 op de psone. |
hehe.. oldskool NERD ':) ;) (y)' en pierre
maar oude topics uppen is driewerf gay (n) Citaat:
|
idd, wtf biermuziek? :D
|
ja man !
|
band zonder banaan is biermuziek
|
"biermuziek" meer in het verlengde van:
biertje, sigaretje, psone + thps, andere drux, en chillen maar onder het genot van prefuse 73. band zonder banaan is biermuziek voor mensen die niet van de goede dingen des levens genieten, welke mongeauwl gaat er in vredesnaam met bier gooien. maargoed, blijkbaar kunnen jullie het niet waarderen dat iemand nog van zijn biertje kan genieten, jammer voor jullie. |
Citaat:
|
pff, als je het zo stelt is alles wel biermuziek ;)
btw np; prefuse 73 - choking you |
dooope (y) soms iets te chaotisch maar zeker cool.
|
Moet ik maar eens downen.
Klinkt wel alsof ik het kan waarderen(y) |
Prefuse 73 is er alweer een tijdje
enorm vet "hip-hop not hip-hop" zo is het wel te beschrijven.... |
ben er wel op uitgekeken eigenlijk..
|
briljant.
heb er geen ander woord voor owjawel fuckin' briljant (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |