![]() |
als je verliefd bent kun je die persoon op jou doen verliefd worden!!!
Deze stelling hoorde ik eens..
stel je bent verliefd en die jongen voelt niets voor jou... de stelling vertelde dat je je op den duur zodanig gaat gedragen dat die jongen wel wat voor je gaat voelen en dat hij ook verliefd op je wordt.. wat vinden jullie hiervan...? ------------------------------------------------------------------------------------ ik heb wel het gevoel dat ik best wel beter kan overkomen bij iemand wanneer ik verliefd ben op die jongen.. ik zal mij automatisch meer gaan gedragen als 'hoe hij het tof en goed vindt'... aan de andere kant, leert hij je dan niet echt kennen als jullie tijdje samen zijn en zwakt 'die andere ik' dan niet een beetje af...? ik weet het niet... |
Als daar toch een workshop voor zou bestaan:D.
Ik denk niet dat het waar is, liefde kan je niet dwingen. |
Je kunt de liefde wel een eindje op weg helpen natuurlijk, maar spontaan laten ontstaan is mijns inziens onmogelijk, tenzij je Amor heet ;).
|
Citaat:
|
Nee, kan niet. :)
|
Kan inderdaad niet.
|
Wat denk je dat flirten is? Meestal iets heel anders dan verliefdheid, ja. Maar geef toe, het principe is er.
|
Klopt volgens mij echt geen **** van.
Waarom worden mensen voortduren afgewezen dan? Misschien dat als je verliefd op iemand bent, je wat aardiger tegen die persoon doet en dat hij/zij jou dan dus aardig vindt. Ik denk echter niet dat als je maar lang genoeg op iemand verliefd blijft, diegene ook wel hetzelfde voor jou gaat voelen (helaas :( ) |
Dat heb ik idd al een paar keer gehad. Ik ben zo iemand die zelf eerst iets voor iemand moet voelen in plaats van dat die jongen eerst verliefd wordt op mij.
En dan heb ik al een paar keer gehad dat je die persoon echt kunt verliefd maken, en dat je niet eens beseft hoe. |
ik vind dat het welzeker klopt.
Als je verliefd op iemand bent, ga je je ook een stuk socialer opstellen tegenover dat persoon. Dat persoon zou je dus ook sneller aardig vinden en contact met je zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer Liefde je zaait.. hoe meer Liefde je oogst...
Wanneer een vrouw/meisje zich verliefd gedraagt rond een man/jongen raakt deze toch wel (tot zekere hoogte) geïnteresseerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar hoop ik dan maar op..... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, ik geloof er niet echtin,m aar laten we er maar op hopen dan....
|
Hmmm... ik denk dat de theorie over afweersystemen vrij goed klopt. Houdt dus in dat je (onbewust) kunt ruiken of iemand een afweersysteem heeft dat erg verschilt van het jouwe. Hoe meer het verschilt, hoe beter voor de nakomelingen, en je wordt dus ook verliefd op iemand met een erg van jou verschillend afweersysteem. En volgens die theorie kan hij dus ook net zo gemakkelijk verliefd op jou worden.
Praktijk klopt bij mij alleen niet helemaal geloof ik :\ |
Citaat:
|
Het kan volgens mij wel zo dat je door verliefd op iemand te zijn de aandacht kunt trekken van diegene en dat diegene vervolgens ook verliefd op jou kan worden..
Maar het echt 'afdwingen' bij elk persoon op wie je verliefd wordt, denk niet dat dat kan.. |
Citaat:
Nou, ik ben al 5 jaar niet meer ziek geweest, dus volgens die theorie zou ik ook al een vrienden gehad hebben als hij zou kloppen :p. Klopt niet! :p |
Citaat:
|
Onzin.
Hij moet verliefd worden op mij. Niet op de nepversie van mij. |
Nou... Ik denk niet dat je hem direct verliefd kan maken maar wel indirect. Je gaat onbewust opletten op wat hij leuk vind en gaat je er dus ook naar gedragen. Ook kleed je jezelf sexier (tenminste.... :rolleyes: ), je draagt lekkere parfum, je lacht lief tegen hem. Kortom je probeert bij hem op te vallen. En dan kan hij wel verliefd worden, als je geluk hebt :p
|
Als hij echt niet wilt!
Dan zal dat ook niet gebeuren! Ik denk dat hij wel wat zal moeten meewerken! |
Het zal niet makelijk zijn want als je met zoiets bezig bent heb je al snel het gevoel dat zij of hij hetzelfde gevoel heeft.
En daar kan helemaal geen sprake van zijn. En kan je dus met een brekend hartje eindigen. |
Citaat:
En dat er bij programma's als Temptation Island zomaar allemaal stelletjes ontstaan ie elkaar toevallig leuk vinden.. volgens mij kun je het wel een beetje sturen als je er maar genoeg moeite voor doet.. en anders groeit het wel als je intensief met die persoon optrekt. |
nee,
je kan hooguit heel erg amoureus gaan doen, hem vleien cadeaus kopen veel aandach geven etc. Dit zal die persoon wel leuk vinden, maar als deze ook maar iets op liefdesgbeid onderneetm, is dat meer uit medelijden dan oprechte gevoelens. |
Citaat:
Je hebt echter ook eenzijdige aantrekkingskracht en ik denk dat als die aantrekkingskracht er bij de andere partij al niet is, dat je hem of haar dan ook niet 'verliefd kunt maken'. |
Ik ga me meestal een beetjuh gedragen naar zijn stijl als ik een jongen leuk vidn die bezet is..
Ik ga bijv zijn muziek luistere zodat we wat hebben om over te praten etc.. Maar jah nu geldt dat ook totaal niet dus.. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |