![]() |
Beste CD van Iced Earth?
Ik twijfel tussen
1. Horror Show 2. Something Wicked this way Comes 3. Burnt Offerings ze zijn ZO geniaal :o |
euhm, moeilijk
denk dat ik maar ga voor Alive in Athens :) maar horror show of something wicked, das wel lastig, denk dat ik toch voor horror show ga |
Citaat:
AiA vind ik niet zo geweldig : \ |
Alive in Athens, juh
|
Ze zijn allemaal geweldig!
|
Citaat:
|
Ai, denk toch Horror show, maar Something Wicked komt te dicht in de buurt.
Alive... reken in trouwens niet mee, want live albums reken ik nooit mee. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dan met Something Wicked op 1 denk : \ |
the dark saga (okay da's de enige die ik ken eignelijk maar ik vind hem wel super :) )
|
Horror Show, met The Dark Saga als goeie tweede.
|
days of purgatory natuurlijk
das een compilation cd :p |
hij weer met zn iced earth :rolleyes: :D
|
Genialiteit is subjectief en Rationeel
|
The Dark Saga en The Melancholy EP
|
===>Something Wicked this way Comes<===
(y) |
Citaat:
Ik heb alleen nog maar de cdŽs something wicked... en daarna. Zit al een hele tijd te denken om dark Genesis te kopen, dan heb ik meteen de eerste 3 plus 2 extra cdŽs voor een zacht prijsje. |
alive in ahtens - days of purgatory + something wicked this way comes + dark saga
|
Citaat:
= geniaal :p |
grmbl TUIG!!
Night of the Stormrider!! en Something Wicked This Way Comes Alive in Athens is beste live cd (in et algemeen) |
Citaat:
|
doe toch maar Horror Show dan, al is 't alleen voor Dracula & Damien
|
Horror show is het beste.. Dracula, The phantom opera ghost, Jack, Jekkyl & Hyde, The Dragon Child :P
|
Citaat:
Maar Dark Genesis telt dus niet :p Ben ik wel de enige die hier Burnt Offerings in de top 3 zet : \ Burnt Offerings Diary Dante's Inferno : \ |
Ik vind night of the stormrider ook een hele sterke cd. Maar live zijn ze toch echt het geweldigst.
|
something wicked this way comes
night of the stormrider |
Citaat:
|
Citaat:
en burnt offerings |
Citaat:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen |
something wicked vind ik het beste :cool:
|
tsja alles is dan wel ok
doe dan ook maar melancholy EP |
Hmm, John(of is het Jon) was zelf vrij ontevreden over Burnt offerings(of zit ik in de war met Dark Saga?) omdat het in een klote periode geschreven was.
En wat bedoel je met foute druk Jnieuwelaar? Die covers van de opnieuw uitgebrachte versie? Die vind ik zelf zwaar bagger. De originele zijn mooi. (behalve de ŽechteŽ originele van Night of the Stormrider, voor wie die kent ;) John/jon was toen echt pissig toen hij die zag) |
Citaat:
En hij was er zelf idd ontevreden over, net als een groot deel van z'n fans. Maar zoals het in Dark Genesis staat word dat bijna zo goed als teniet gedaan door Dante's Inferno, maar ik vind Diary en Burnt Offerings ook gruwelijke nr's Foute druk bedoelt hij denk ik dat op de cd "Iced Earth" het plaatje van " Burnt Offerings" zit en op "Burn Offerings" het plaatje van "Iced Earth" en op "Night of the Stormrider" zit het plaatje van de andere CD (*naam kwijt :eek: *) en andersom |
Citaat:
Heeft er iemand btw een plaatje van de allerlaaereerste cover van night...? ik heb wel een oude Aardschok waar er een advertentie van instaat plus een kort interview, maar kheb geen webcam/scanner :( |
horror show natuurlijk, daar staat The Phantom Opera Ghost op :)
|
Citaat:
en nee :( |
Citaat:
Ik vind hem echt totaal NIET aan de geniale nr's als Dante's Inferno, Prophecy etc etc komen |
Citaat:
Vond Transylvania ook erg mooi, maar natuurlijk veeeel minder goed dan de originele versie in de originele uitvoering(niet live of een nieuwe versie dus) |
Citaat:
ja daaaaaaaaaaag :D |
Niemand noemt de eerste cd, terwijl die toch ook wel heel erg goed is??!!!
|
Citaat:
Van een of andere hardcore/trance/wutever cd was het zo dat hij een beetje verkeerd gedrukt was. In plaats van gedrum hoorde ze de single van die Jimbo-kneus van idols :D Oeh, wat een fout. |
Citaat:
|
Citaat:
bah. Wij blij! |
Citaat:
|
Ik heb ook de 'foute' versie
en m'n 2 neven ook (y) :cool: @ EdHunter: De eerste zanger van Iced Earth vind ik ZO veel minder dan de zanger van nu *vergelijkt Angel's Holocaust uitvoeringen* iew : \ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL, ik heb net ff Dark genesis gehaald bij de Plato.
Ik doe de cdŽs in mijn cd-speler(6cdwisselaar :cool: ) en begin met de demo: Into the realm. Ik denk van, goh dat klinkt goed voor een demo. Ik luister iets verder en ik denk, hey dat nummer staat ook op de Live cd. Maar op de live-cd staat geen Into the Realm. Wel zie ik dat Night of The Stormrider met Angels Holocaust begint, wat ik nu dus zit te luisteren. :D En die lui bij de plato zeiden dat 46,euro erg weinig was voor 5 cdŽs en dat 57 euro beter was :D . Hah, mooi niet dat ik hem opstuur, kost me te veel geld, plus dat ie over een zooi jaar voor verzamelaars goed wat zal opbrengen neem ik aan? Erg mooi boekwerk wat er trouwens bij zit. Edit: volgens mij zitten alle 3000 verkeerde prints in Nederland :D (y) Dan mogen ze wel heeeel wat bonuscdŽs erbij doen door mezelf uit te zoeken :D Ik wil de originele versie van Always van The Gathering met de veel betere versie van GaiaŽs Dream |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |