![]() |
Mogwai
mooi spul man :P ben ik de enige hier die het kent?
|
ik ken t een beetje
:cool: |
Ik heb redelijk wat van ze. Moet alleen de nieuwe cd nog wat beter luisteren.
|
mogwai is super, live vooral.
Laatste cd is ook erg goed, beetje zoals hun eerste albums. Ze spelen 29 mei in de melkweg (oordoppen gewenst :D) |
Citaat:
|
29 mei ga ik er ook heen.
vette muziek idd. Die speech van 'come on die young' van jimmy page, geniaal. Ik vond rock action alleen iets minder, vrij ruw vergeleken met de rest |
je zei dat je niet ging
je mag niet liegen van je moeder |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een Mogwai aanrader: Ten Rapid |
Citaat:
ik dacht dat je nog geen '......' kaartje had |
Citaat:
ik hoorde ergens dat het van jimmy page was...... Nouja goed, had het ook niet opgezocht. Dank u |
Citaat:
kijk in het boekje, tsjonge daar zijn die dingen voor. aanraders: happy songs for happy people en de ep 6+2 is ook goed. |
Wat voor muziek is het ongeveer?
|
Citaat:
|
tja, enorm goede band...
ik moet nog kaartje halen, maar kwil ze echt live zien |
Citaat:
was 2 weken geleden al bij het gwk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dan zeg je: oh wat naar
|
Naar mijn bescheiden mening is Mogwai inderdaad postrock...
|
postrock is zo..
alles is al postrock. |
Citaat:
|
ik verzin er zelf wel één
mogwai is melancholische post-terror zolang dat woord rock maar wegblijft bij rock denk ik aan live en kane en dat kan je mogwai toch niet aandoen |
Citaat:
|
mogwai :o :cool: (y)
|
Citaat:
Daarnaast heb ik de cd niet origineel. DUS IK HEB GEEN BOEKJE SUKKEL! Maar goed 29 mei dus. Zelfde lucht inademen: heb je zin in het concert>? En een kusje |
bij de plato kost ie 8.99 kopen dus ;)..
maar zeker zin in concert, mogwai live is altijd een genot. Maar een tip van mijn aan jou neem oordoppen mee ze spelen over het algemeen gloeiende hard. Ze mogen ook niet meer voor mojo spelen vanwege volume vandaar geen paradiso maar melkweg. |
Citaat:
is goed, die cd haal ik deze week op. Ja, ik hoorde dat ze op lowlands fear factory gewoon wegbliezen qua geluid ( ik stond bij FF). Aaaah cool, fuck mojo :P |
Tuurlijk!! *heeft dacht ik alles van Mogwai* Wat vinden we van de nieuwe cd?
Owja, oordoppen de laatste keer vergeten :rolleyes: :) |
ow ja voor de geinterresseerden:
Ik heb een stapeltje live cd's van mogwai. |
als mp3 zeker. dat mag niet ;)
ik heb ook nog een paar in niet lossy format, 4 shows uit 2002, een uit 2001 en een uit 1999, maar heb geen zin om precieze data erbij te zoeken. Ik ga melkweg hoogstwaarschijnlijk tapen. |
Citaat:
|
tripmuziek
|
op ticketservice is het nog niet uitverkocht.
:confused: |
grbml is het nou wel of niet uitverkocht
|
ja dat wil ik ook weten, Ik wil nog kaartjes kopen :(
|
Citaat:
|
over uitverkocht: een gwk mevrouw ging in het systeem voor mij kijken en ze kwam met een sip gezicht vertellen dat het uitverkocht was. zou ze liegen tegen zo'n schattig meisjes als ik? ik hoop het niet, anders word ik boos.
|
:( (n)
|
ja dat was tranen met tuiten daar bij het gwk loket
en toen belde ik 86dagreed om het slechte nieuws te vertellen en hij zei OH IK GA TOCH NIET en toen ging ie opeens wel het is een samenzwering. |
Mogwai is n zalige band idd :)
Ken ze al een jaar of 2 uit een nachtelijke radioshow |
kga et morgen toch nog even proberen bij gwk
|
Citaat:
|
uh nee
|
Ik wil er heen maar ik heb geen kaartje en die moet ik dan dus nog gaan kopen maar als het uitverkocht is lukt dat niet.
|
wat ik van ze ken is wel kewl (y)
|
Citaat:
et is helemaal niet uitverkocht |
:eek: ik ga morgen kaartjes halen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |