![]() |
Vlietpop
jeuh het jaarlijkse evenement keert dit jaar weer terug op 5 juli met dit jaar absoluut geen regen die roet in het eten kan gooien, omdat het allemaal gebeurt in de grote (lowlands?) 3FM-tent :D.
Line up tot nu toe: AEMEN Orphanage Osdorp Posse Tacker Van Dik Hout Voor de meeste muziek zou ik me bed nog niet uitkomen, maar het sfeertje is meestal wel lachen en tis hoorbaar vanuit me achtertuin, maar dan hoor je het niet zo duidelijk dus gaan we meestal toch maar gewoon :p de vlietpop website En de grote vraag natuurlijk: KOM JIJ OOK??? :eek: |
Ik kom ws
|
Waarom plannen ze vlietpop elk jaar weer op een dag dat ik al wat te doen heb? DIt jaar graspop en Orphanage en van dik hout zijn zeker gaaf, maar ja....zucht dit jaar dus weer geen vlietpop.
|
ik ben vorig jaar geweest, was wel grappig... dit jaar valt het op dezelfde datum als graspop geloof ik, dus ik ga dit jaar niet naar vlietpop
|
Hmm niet veel soeps.
Aemen lijkt me wel leuk though, Orphanage ook wel :) |
Vorig jaar was 't leuk vond ik. Ik denk wel dat ik ff ga kijken, voor de OP.
|
dan zit ik lekker op graspop :) trouwens voor dat gepeupel was ik toch niet gekomen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hartverwarmend....
maarja ik ga iig niet...mij iets te yoyoyo |
Citaat:
|
ja
|
ik ben er altijd :D
|
Ik ga wel :D
Hmm heb er wel zin in. |
Hmmja nou tot straks dan maar :)
|
3FM tent = pinkpop.
|
Jaa!! Ik ga zometeen. Ik zit nu in me kamer en ik hoor het al vanaf hier... Maar daar zijn is toch leuker!!
|
ja GODVER.
was dat vandaag joh. |
tacker rulez!
|
ziek...
|
jah doag....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |