![]() |
[bbc] [size=1] etc
Is het niet beter om size=1 wg te halen en [small] en [big] te gebruiken ofzo?
Dan kunnen mensne geen [size=8] en van die onzin gebruiken.. |
Citaat:
|
behalve op onzin kom je dat zelden tegen, het lijkt me dus een beetje niet nodig
|
Citaat:
|
Op muziek heb ik het ook wel eens een paar keer gezien(nee ik heb zo gauw geen links)
|
Citaat:
Hier staat et op muziek... Niet dat het hier echt irritant is, maar for the record dan he ;) |
Citaat:
Ontopic: ik merk er zelf niet zo veel van, af en toe gebeurt het wel eens maar daar moet dan maar 'n fb voor aanpassingen zorgen als hij/zij 't exorbitant vindt :) |
Je moet je toch ergens aan irriteren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je irriteert je ook aan jezelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
*probeert wat dingen uit* Aha, je kunt het veranderen nadat je gezegt hebt Groot of Klein! *gaat naar link van Nirv@nafreak* Ben het wel met je eens, zeer vervelend lezen ja. |
Ja maar t komt maar weinig voor. En als t voorkomt dan is het nou ook alweer niet zo erg dat je je eraan doodirriteert. Zou niet weten waarom het voor de mensen die zich een keer in de zoveel weken aan zoiets kleins irriteren verandert zou moeten worden.
maar das mijn mening :p |
is tog leuk?
|
Als mensen zich dan toch gaan irriteren,
d i t vind ik nog veel irritanter |
Ik heb ze laatst nog gebruikt, size=8. Als ik onnodig geschreeuw zie in één van de fora waar ik FB ben, dan edit ik dat, misschien wel juist door er size=1 van te maken. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |