![]() |
help mij!! (metal muziek)
hi mensen,
ik heb 2 dingen die ik wil weten, maar die ik maar niet op het web kan vinden, dus kan iemand mij helpen? 1) met welk nummer opende 'primal fear' zijn concert in de effenaar in eindhoven in 2001? 2) hoeveel cd's heeft Nuclear Blast in zijn bestaan uitgebracht? als iemand een antwoord weet, of een idee heeft waar ik het kan vinden, mail me ingridvanderwateren@hotmail.com thnx a lot |
Zou dit voor een prijsvraag zijn? :rolleyes:
|
hmm ja, zat ik ook al aan te denken
|
1) smells like nirvana
2) 29 |
Citaat:
Je naam vind ik kut Je vragen vind ik kut je emailadres vind ik kut Waarom ga jij geen kledingwinkel onderschijten of in je schoenen kotsen? Nuttiger dan zulke achterlijke prijsvraag posts neer te knallen. |
|
haha, ja idd voor een prijsvraag, 3 van de 5 vragen heb ik met veel moeite kunnen vinden, maar die 2 nog niet. en sch*jt als je mijn naar klote/bagger/kut vind! ( idiot die dat zegt, sneu figuur, ga jezelf vervelen ofso,)
|
Citaat:
Wil je dat ik je een verhaaltje voorlees? ik zeg al niet smeer *zip* |
Ik weet het wel, maar als ik het zeg maak ik minder kans om te winnen. Was wel een vet Primal Fear-concert!
|
ik wou dat ik zo evil en true was dat ik 666 in mijn naam had.
:rolleyes: |
ik wou dat ik zo evil en true was dat ik een zwart witte avatar had.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Ik weet 't, maar ik vertyp 't alleen als ik een naaktfoto van je krijg.
|
zoek het zelf op lamme hond
|
Citaat:
Ohja, ik kan nu Maxwell Murder spelen! (y) |
http://filepit.freewebs.com/montyjay...larsavril3.jpg
Dat is pas metal, Lars Ulrich en Avril Lavigne! |
altijd al gezegd dat metallica genant is
|
Citaat:
|
Als ik Lars Ulrich was zou ik dat ook gedaan hebben (y)
Citaat:
Maare, die solo? :eek:. Net zo sneel :eek:. Neem eens op dan. Ik wil dat wel horen :). |
Citaat:
|
Je pakt een microfoon stopt die ergens in je PC. Drukt bij een programmatje op Rec en je gaat 't nummer spelen. (y)
Simpel en K*T kwaliteit, maar dat is niet erg :). |
Citaat:
|
Vanwege de offtopic reacties gaat ie dicht, open maar een nieuwe en hoop dat die niet verneukt wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |