![]() |
wat verzamel(de) jij?
Ik herinner me nog dat ik een enkele weken postzegels verzamelde :p en verder heb ik ook wel eens wat verzamelt van Withney Houston en geboortekaartjes :p mijn puberteit geloof ik :rolleyes:
|
stickers, hele kisten vol. :S
|
Postzegels, ook heel kort :)
Zeepjes Stickers Die laatste 2 dingen heb ik wel lang gespaard. Ik heb bv nog steeds een bak met 300 zeepjes in mijn kamer :o |
bierdoppen, postzegels, fossielen, mineralen, voetbalshirts, voetbalartikelen, voetbaltroep, munten..
|
Vroeger toen ik nog een heel klein lief schattig jongentje was spaarde ik flessendoppen.
|
Citaat:
|
Ik heb verzameld:
suikerzakjes+klontjes verpakt mineralen en fossielen boekjes van de serie de vijf flippo's skikaartjes 1 cent muntjes geld :p Momenteel verzamel ik alleen nog alles (entreekaartjes en andere leuke dingetjes) wat met mijn liefste te maken heeft in een boekje. liefs, hanne |
Flippo´s en stickers van allerlei soorten.
|
Tot nu toe heb ik wel het een en ander verzameld.
Flippo's Katten (en dan ook echt alles) Stickers en vast nog wel meer, maar dat herinner ik me nu ff niet |
Ja het is weer zover!
Deze komt echt TE vaak langs.. Maargoed... Kauwgumverpakkingen. Om patserig te doen een beetje boel |
Zeehonden. :D
|
Ik verzamel mooie kleine doosjes...
En ik verzamelde stenen, schelpen, kurken van wijnflessen, porseleinen diertjes, postzegels, badparels, plastic insecten, kleurtjes nagellak, en nouja, zo'n beetje alles dat verzamelbaar is... behalve flippo's:P |
Citaat:
|
Vroeger spaarde ik rijksdaalders, tot ik ze een keer zo goed verstopt had dat ik ze tijden niet weer kon vinden. Toen ik ze weer gevonden had, heb ik het sparen opgegeven.
|
|
Citaat:
|
Ik verzamelde altijd oude munten, knikkers en flippo´s. Nu verzamel ik helemaal niets meer.
|
Foto's en videobanden van Richard (Jaws) Kiel. Plus boeken van Pim Fortuyn niet te vergeten!
|
BSB...maar ik heb ook echt de gekste dingen!...ben nu een beetje gestopt met verzamelen...vampier dingen zijn altijd grappig....
ik had vroeger ook steeds van die plakboeken die ik spaarde! dat was wel leuk! en knuffels verzamelde ik ook...oh en paarden dingen! |
Stickers
Badparels :cool: Knikkers Flippo's Plaatjes van Goudkust, OnM en GTST Ja, dit allemaal vroeger |
'vroeger'
postzegels stikkers.. (naja een schriftje waar ik ze allemaal in plakte) spicegirl foto's :p zo'n stikkerboek van de lion king en nu niks :) |
postzegels
zeepjes en badparels stickers flippo's tegenwoordig niks meer |
UTFS!
Enneuh ik spaarde mineralen. Kheb een kastlade vol met die dingen en kheb zelfs een stuke ruwe diamant :p Allerlei boeken.. Jaja ik was helemaal into mineralen.. Nog steeds eigenlijk wel, maar ik ben te lui om er iets voor te doen/te kopen/uit te zoeken/etc.. |
Bekers.. voor elke maand 1 :p
|
Stickers en bierviltjes. Helaas heb ik het allemaal weggegooid :(
|
Vroeger:
alles (zelfs een boek met t kleinste plaatje) van Hanson, postzegels, munten, Nirvana, ringen, muismatten, flessen Nu: Nirvana, Nagellak, ringen, cds, mineralen en edelstenen, boeken, oude versies van de stripboeken van Clifton (he fuckin rulez!!!), armbandjes, eendjes en kuikentjes, wodkaflessen Ben een echt verzamel- en bijhoud-iemand, gooi nevernooit iets weg... |
Donald Ducks e.d.
|
Dingen die ik verzameld heb in chronlogische volgorde:
- Autootjes - stickers - Videobanden - Stenen - Schelpen - Weer video banden Momenteel verzamel ik aziatische films, martial arts films en zwaarden |
Dingen die ik heb verzameld:
-postzegels -knuffels -zeepjes -buitenlands geld Nu verzamel ik alleen nog geld :cool: :) |
flippo's, postzegels, stickers, boomerangkaarten, sleutelhangers, geld..
de standaard rommel :o |
Ik heb ooit voetbalplaatjes gespaard :cool:
en Donald Duck plaatjes en Leeuwekoningplaatjes en flippo's en knikkers |
Citaat:
Hoeveel heb jij dr ? :p |
navelpluisjes
|
vroeger?
vanalles: * postzegels * stickers * schelpen * van die "sneeuwbollen" (weet iemand hoe dat in het echt heet?) * alles van snoopy Nu: alleen nog snoopy-stuff |
Mijn eerste verzameling was die van zeehonden, daarna heb ik nog wierookpakjes verzameld, die doos ligt nu ergens onder mijn bed.
verder niks volgens mij :confused: ben niet echt zo'n verzamelaar. |
Citaat:
altijd maar dan ook ALTIJD moet jij weer zeggen: dit topic hebben we gehad blehh !! maar ik spaarde flippo's :p |
flippo's
spice girlplaatjes plaatjes van honden dinosaurusdingesten *ben overigens met alles gestopt* |
pffff wat ik allemaal verzameld heb:
flippo's stickers postzegels zeepjes knuffels schelpen alles van britney spears knikkers sleutelhangers spice girls kaarten *hadik hele map vol van* badparels en nu spaar ik niets meer, ja geld :D maar dat gaat niet zo hard :D:D:D:D |
auto en timmer gereedschap :D
|
Kaartjes
flippo's Knikkers Barbies stickerboekjes Boeken (still am) Mannen Parfumflesjes Relics |
Opvallende krantenberichten (wat een meervouden).
|
botjes! heb nog steeds een complete egel in de voortuin begraven liggen, toen ooit es gedaan in de hoop dat ik 'm 5 jaar later zou opgraven, maar toen was ik inmiddels opgehouden met verzamelen...
|
Nu spaar ik nix meer, maar vroeger spaarde ik altijd voetbalplaatjes, je weet wel, van die plakboeken van Panini. Turtlestickers spaarde ik ook :D tot de 100 dan, toen ben ik gestopt. Een tijd lang toen ik 7 of 8 jaar was heb ik ook smartiedoosjes gespaard :D :D :D :rolleyes: maja het was een verzameling van 40 doosjes, dus wilde ze alle 40 hebben. :D Verder uiteraard Flippo's en knikkers gespaard.
|
Ik verzamelde vroeger suikerzakjes, en van die stickerboekjes heb ik ook nog een tijdje verzameld. Maarreh, zoiets kan me tegenwoordig niet lang genoeg meer boeien.
|
Pinguins! en nog steeds -> zie avatar!
|
happy meal dingetjes
flippo's puntenslijpers zeepjes (maar daar bleek ik allergisch voor) |
Kikkers :) En heksendingen.
Maar eigenlijk is het gedrukt papier. Ik begin nou aan mijn 3e boekenkast (de andere twee zijn vol) en heb 13 dikke multomappen met uitgeprinte verhalen onder mijn bed. Kasten vol met manga, strips en voornamelijk boeken. Ik ben een maniak :o |
Ik kan hier moeilijk een nieuwe topic over openen maar zou wel leuk zijn eens enkele van die verzamelingen te zien zoals de kauwgomdoosjes hierboven... :)
|
Buitenlands geld.
|
ik verzamelde alles van orka´s..hehe
en nu verzamel ik niet echt iets speciaals.. vind dingen van CAnada altijd wel kewl :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |