![]() |
Polenta
Afgelopen weekend had ik me voorgenomen Polenta te koken voor mn ouders mn broertje en mezelf. Echter heb ik de plaatstelijke supermarkten (ben in 2 plaatsten geweest hiervoor) hiervoor afgelopen en nergens hadden ze het. Sterker zelfs, ze kenden het niet.
Nu is mijn vraag kent iemand dit product en weet iemand een winkel waar het te koop is? Om even uit te leggen wat het is: Het zijn gedroogde maiskorrels die vermalen zijn (ik bedoel niet maizena). Bij het koken wordt eht een soort puree. Het is uitermate geschikt voor vegetarische maaltijden en er kunnen veel variaties meegemaakt worden met een beetje creatief denken. liefs, hanne |
Hmm vakkenvullers weten meestal niet welk product je bedoelt. Ik zou het zoeken bij het meel/bloem.
Natuurvoedingswinkels en reformhuizen zullen het vást wel hebben. |
'k heb er nog nooit van gehoord, maar kijk inderdaad eens in een natuurvoedingswinkel
|
ken t wel, heb t in italie gehad. Tis volgens mij ook een typisch italiaans gerecht, maar waar je dat hier kunt krijgen.. geen idee. sorry
|
Zoveel moeite voor iets dat smaakt naar stopverf (en er ook nog eens zo uitziet, dat kan geen toeval zijn). Ik heb er in ieder geval geen positieve ervaringen mee (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |