![]() |
cadeautjes voor moeder-en vadertjesdag
ik weet niet of het hier hoort of bij L&R maar ik weet op den duur niet meer wat geven voor moeder -en vadertjesdag...
hebben jullie de gewoonte wat te geven? Wat is het dan? x |
Ik doe nooit aan moederdag en vaderdag... m'n ouders vinden dast ik altijd lief tegen ze moet zijn:P
|
Ik ben elke dag lief tegen mijn vader en moeder ;)
Nee maar effe serieus, mijn ouders vinden het maar onzin dus doen wij er niet aan. |
mijn mama krijgt van mijn papa een senseo-crema-koffie-zet-apparaat... of hoe heet dat? :o :p
en van mij en m'n broer een bossie bloemen. en vaderdag doen we eigenlijk nooit aan, schandalig genoeg :o |
Wij vieren het altijd wel. Meestal geef ik iets dat ze graag willen hebben, loop ik ook niet het risico dat ze het niet leuk zullen vinden.
|
doe ik niet aan
|
mn moeder doet er niet aan, dus krijgt ze niks
mn vader doet het altijd tegelijk met zn verjaardag, (hij is 15 juni jarig) Dus hij krijgt wel iets. Wat? geen idee... :o mn 'schoonmoeder' doet er wel aan, dus voor haar ga ik ook nog iets komen, wss met mn vriend samen (ben het weekend van moederdag bij mn vriend) mn 'schoonvader'.. geen idee of ie eraan doet, maar als het vaderdag is, zit ik bij mn vader zijn verjaardag te vieren.. Dus ik denk dat ik hem maar een kaartje ga sturen :D |
Mijn mams krijgt van mij weer een nieuwe varen :) en voor mijn paps... ja daar moet ik nog wat voor verzinnen. Is van later zorg dan moederdag
|
vadertjes? lol
anyways daar doen we niet aan |
Als ik niets zou kopen dan zou daar de grootste ruzie door ontstaan. Ik ga wel iets kopen maar ik heb nog geen enkel idee wat. Waarschijnlijk wordt dat wel weer de gebruikelijke douche-gel. :)
|
Citaat:
geef dr het boek dat ze al zo lang wil hebben geef dr twee bioscoopbonnen zodat ze met je vader (of een vriendin ofzo) gezellig naar de bios kan geef dr een cd van dr favoriete artiest geef dr een mooie plant voor naast de bank maar geef dr iig geen douchegel! :P |
Citaat:
|
MIjn moeder krijgt een relaxed avondje met stomen/massages/schoonheidsbehandelingen enzovoort bij een beautycentrum. Was wel iets duurder als ik had verwacht :( maarja ik heb ten slotte maar 1 moeder :)
|
Ik geef nooit iets. Altijd samen met mijn vader en dan nog geven we soms niets omdat ze alles al heeft.. Tsja... :)
|
ik geef wel altijd wat.. mn moeder iets waar ze zelf achter heeft gevraagd of iets van zeep/doucheschuim/parfum.. mn vader iets voor zn pc of andere hobbydingen..
beetje afgezaagd maarja :o |
M'n moeder wil een armbandje. Dus dat koop ik samen met een doosje kersenbonbons. En m'n vader krijgt gewoon weer iets voor onder de douche, een boek of een cd ofzo.
|
Ik heb er tot vorig jaar altijd aan gedaan maar nu niet echt meer, denk dat m'n vriend wel een bosje bloemen voor m'n moeder zal kopen.
|
Citaat:
's avonds een keertje overdag int weekend hij is toch niet áltijd ergens mee bezig? |
Citaat:
Ontopic: Ik maak een tekening/schilderijtje/ed en geef bloemetjes, ontbijtje op bed ed. |
Ik ook niet. Ik leg wel wat geld met mijn pa en mijn zusje bij elkaar voor een of ander afgezaagd of vrouwelijk cadeautje :o :p
|
wij doen daar altijd aan.
samen met m'n broer en m'n vader geef ik met moederdag: - anti-rimpel dagcrème (wilde ze zelf hoor :D) - manicuresetje - tuin dingetje voor in de vijver - tuinkabouter - plant m'n moeder is nogal gek op dingen voor in de tuin en de bovenste 3 dingen heeft ze zelf uitgekozen. wat m'n vader krijgt: geen idee. wat er tegen die tijd in de winkels ligt. zal wel een aftershave en eau de toilette worden oid. |
ik weet het nog niet, mijn moeder wou heel graag dezelfde oorbelletjes die ik ook had, maar ze verkopen ze niet meer :(
en ze wou een vaas, maar die heeft ze zelf al gekocht, dus ik kijk nog wel eventjes maar een ontbijtje krijgt ze wel! en voor mijn vader denk ik nog wel eventjes, zie ik dan wel weer |
Ik denk dat ik voor mn moeder maar een bloemetje of een plantje ga kopen ofzow, ik weet zo gauw niets beters en ik moet het ook alleen of samen met mijn broertje financieren (mn ouders zijn gescheiden). Ik denk trouwens dat ik nu ook maar gelijk mn vaderdagkadootje ga kopen want mn Pa wil altijd iets voor in de keuken en dat is nu in de aanbieding, vorig jaar wilde mn moeder een bbq en die waren met vaderdag in de aanbieding :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |