![]() |
Matrix reloaded
Waarom hoor ik van verschillende mensen dat ze Reloaded al hebben gezien? :S Ik heb allleen nog maar alle trailers!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen lullen dus gewoon uit hun nek.. |
Na de nieuwste trailers zaterdag bij Xmen, ga ik twee weekjes lopen kwijlen en wegdromen tot het moment gekomen is waarop ik weer de rode zitting naar beneden klap en m'n jas uit doe, popcorn op schoot zet en puur ga genieten :cool:
|
ahhhhhhhhhhhhhhhh!
die trailer in de bioscoop is ZO FUCKING stoer ik en mn broer zaten echt zo: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik er nog niks van gezien, maar dl1 was puik dus wil ik dl2 ook wel zien |
kan niet. The matrix is echt ontzettend goed beveiligd tegen illegale kopieen, vandaar de release date, en alle scripts zijn in rode inkt gedrukt zodat niets gekopieerd kan worden.
Daarbij. warner Bros heeft wel wat geld om te weerhouden dat het op t intenet komt. |
Citaat:
|
blablabla
ik heb mn kaartje hier voor de premiere |
Citaat:
|
Ja, once again a must SEE!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er echt zeker naartoe, want ik vind het echt een megarielekst film. Deel 3 komt in november uit en is het vervolg op deel 2. Schijnen allebei nog beter te zijn dan deel 1. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler deel 2 schijnt midden in een heftige actiescene te eindigen en daar valt deel 3 bij... |
Citaat:
Natuurlijk zegt de producent dat :rolleyes: |
The Matrix had vooral het 'verrassingselement' met zich, het was destijds iets wat we nog nooit gezien hadden, iig, niet in een dergelijke presentatie.
Het weinige wat ik over Reloaded heb gelezen zegt dat het qua plot niet erg sterk is. Spoilers heb ik maar overgeslagen, dus over de actiescènes weet ik bijna niks. Mja, op hoop van zegen dan maar. |
Citaat:
*Gaat mee* *Qimm ook :) * |
Ik heb alle 11 de voorstukjes op mijn computer staan, van de matrix site, echt dik gaaf!!! Wooooohooooooooo!!!!! Ik zie er echt naar uit, maar helaas ben ik met de premiere in frankrijk!!! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is een TS versie op t net! :eek:
|
ow nee...genuked..
:o :( :) (nep) zouden jullie em op je schramele pc kijken? |
Niet voordat ik em in de bios zie.
|
Tjesus, en ik moet dat ding goed aan elkaar plakken en een hele procedure volgen anders komt Agent Smith me halen. Jaja, operateur zijn op de dag dat The Matrix Reloaded in premiére gaat is geen lolletje.
|
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/grap...13/wirq13.jpeg Och, ik zie wel. Ik verwacht een leuke film, meer niet. |
Citaat:
Tenzij jij zo'n operateur bent die tijdens werkuren zit te kijken natuurlijk :p |
Citaat:
hij gaat namelijk officieel in europa in premiere op 14 mei, opo het filmfestival van cannes.... dus als een van je ouders toevallig een bekende acteur is en uitgenodigd is voor het filmfestival, hoef je de premiere niet te missen ;) |
hoe komen jullie dan aan die kaartjes? 0_o
maarr ok ik ben erg benieuwd naar de film...:) vooral naar de special effects eigelijk;0 |
de nieuwe animatrix is uit: the second renaissance, part 2
|
Reloaded moet ik echt zien....kheb al die tijd the matrix zitten kijken en nu kan ik dus reloaded gaan zien :D
|
Ben dr nu een ah downloaden bij Kazaa en aan de preview te zijn ziet ie er wel erg echt uit :eek: T zal wel niet zo zijn maar toch...
Dr staan ook al 2 fouten van de film op moviemistakes.com, die mensen moeten m toch ook gezien hebben? Ik ga trouwens morgen kaartjes halen. Zal toch nog wel kunnen of niet? |
ik hoop dat ze de laatste trailer van THE HULK ervoor doen..dan doe t ik in mn broek! :p
|
Citaat:
|
hehe
jongens.. slecht nieuws.. heb em gezien SPOILER TRINITY IS EEN AGENT!! BOEM!!!:eek: |
vanmiddag trailer weer in bios gezien.......non de ju.......echt zo'n vette film lijkt mij dat..... :D (y)
|
ik heb hem ook al gezien
extra SPOILER!!! JE bent een mongool |
ik weet niet, het wordt vast wel een koele film maar ik ben bang dat het plot zal tegenvallen en de film degradeert tot een actiefilm zonder al te veel inhoud.
|
daar kun je gewoon op rekenen. het concept was toendertijd zo vernieuwend (imho natuurlijk) dat gaan ze nooit kunnen overtreffen of evenaren.
|
Citaat:
wat een kutspoiler trouwens |
Citaat:
|
Wat heeft het in vredesnaam voor zin om een spoiler te plaatsen van een film die nog niemand gezien heeft en waar iedereen reuze-nieuwsgierig naar is... :o
Ik moest wel doorlezen :mad: |
SHIT!!! :eek: :(:( en ze was zo lief in de eerste
|
Citaat:
|
joh Trinity is helemaal geen agent, gelul. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |