![]() |
Vraagje over trillian!!!!!!!!!
He mensen,
ik heb dringend jullie hulp nodig!!!!!!!!! Sinds wij adsl hebben hebben we ook een hele groote geweldige northon virrus scanner gekocht......heel leuk en fijn allemaal maar ja...die stuund msn niet! en een leven zonder msn is maar lastig als je niet veel tijd hebt om je vrienden dagenlijks te spreken...zeker als ze een eindje weg wonen..... maar goed...m'n zusje kwam met trillian aan zetten....en JA dat werd geaccepteerd! alleen kan ik nou geen eigen lijst maken met mijn eigen mensen....temiste..ik blijf die van haar zien....(en al die 100 mensen komen ook tegelijk op mij af..... :eek: ) dus bij deze...is er iemand die mij kan helpen??????? PLZ! xxx The Damnedest Creature (vampire) |
Porbeer het es op Software en Multimedia.
|
Ik niet, helaas. :)
|
Klik op het msn-icoon onderaan. Ga naar "connection manager".
En dan even inloggen op je eigen naam :) Wel eerst msn uit zetten, eigen naam intikken, msn aanzetten. Anders gaattie zeiken.. Euhm je kan ook nog even het vinkje ernaast uitvinken. Dan vraagt hij volgens mij voordat hij msn connect op welk account je wilt inloggen, maar dat heb ik nooit geprobeert.. Wel even goed opletten; je kan ook twee msn-accounts tegelijkertijd aan hebben (waar dat voor nodig is, geen idee..). Kan je ook ergens instellen, maar geen idee meer waar... |
Hoe bedoel je "steunt MSN niet"?
Kun je bij Trillian niet gewoon onder een andere naam aanmelden? |
--- Software & Multimedia
|
:( ..........iki wordt nog steeds belaagd door m'n zusjes vrienden.... :( .........maar toch bedankt voor de tip..... :rolleyes:
|
Citaat:
terwijl ze in mijn lijst staan.....GRRRRRRR ene ja de virrus scanner geeft om de 2 minuten fout meldingen als ik msn er op zet....dat chat niet fijn....snap je... |
Citaat:
Maar goed lees de connection manager eens door. Het staat vast wel ergens.. (zie je trouwens nu in je msn-icoon ook het icoon van trillian staan?) |
Nee je moet niet een MSN account erbij voegen, dan ga je de contact list van jezelf en van je zusje door elkaar halen!
Ga eens naar de preferences en dan naar Profiles. Maak daar een nieuw profiel aan, en wijzig het bestaande profiel dat deze niet automatisch moet inloggen, "Automatically log on with this account uitvinken dus". Druk ok enzo en sluit trillian af. Als je nu Trillian opstart, kun je kiezen tussen 2 profielen, dat van jou en van je zusje. Als je op het nieuwe (jouw?) account klikt, heb je je eigen accounts en contact list. Veel succes :) |
[edit]lama ik zei precies hetzelfde als dat de dame hier boven al meld :o
|
Citaat:
|
je moet naar preferences gaan en dan ergens naar users, je moet dan wachtwoorden in gaan voeren users aanmaken en automatisch aanmelden uitschakelen dan krijg je vanzelf een inlogscherm en dan hoef je je zusjes emailcrap je niet meer lastig te vallen
|
Handig als je eerst het topic leest voordat je reageert, want je moeite is helaas voor niets. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |