![]() |
Iemand TIPS voor mij?
ik ga naar pinkpop (voor de 1e keer) woehoew!
wat moet ik vooral wel/niet doen/meenemen |
|
Niet teveel geld meenemen, vooral niet je kaartje vergeten, en je goeie humeur niet vergeten
|
wel: plezier hebben
niet: rutger pijpen meenemen: kleren |
wel veel geld meenemen
3 bier voor 5 euro :mad: (de eerste avond gingen wij ergens een biertje halen, en dat grietje achter dat kraampje verkocht ons bonnen, 10 voor 5 euro!!!!!!! :D:D:D, dat is beter) |
Oja, ik ga alleeen op maandag!
maar toch bedankt |
wat heb je nou aan alleen maandag :rolleyes:
|
Citaat:
Dan waren we maar met z'n 2en, want de rest mocht maar 1 dag. dus gaan we 1 dag, en volgend jaar 3 |
ja ok, maar je mist wel wat.....
1 dag pinkpop is net zo als uhum, 1 dag weekend, maar dan anders |
als je maar een dag gaat... 25 euro voor eten/drinken, dan heb je zeker genoeg geld... eventueel een wegwerp camera voor wat foto's en dan heb je wel voldoende voor een dag pinkpop
|
neem een mes mee en sexappeal
|
Citaat:
|
ben nog nooit op PP geweest maar wel genoeg andere festival ervaringen...
- blijf snachts lekker lang op, meestal veel sfeer overal en slapen kan je thuis ook... - neem genoeg geld mee - geen witte kleren ofzo :) naja verder is pinkpop een beetje anders dan de festivals waar ik soms heen ga, maar die dingen komen toch wel overeen |
en zorg dat je niet ongesteld bent onder een festival...
|
Citaat:
je mist heel de sfeer en ik hoor van veel mensen dat ze het irri vinden dat er allemaal frisse mensen rondlopen terwijl hun al 2 dagen ranzig zijn... |
neem plee papier mee
neem vuilniszakken mee ;) |
Citaat:
uh ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik heb al een kaarjte (en voor 3 dagen heb ik geen geld) en we hebben al afgesproken dat ik voglend jaar ga |
Citaat:
|
neem een plastic zak ofzo mee om op te gaan zitten als de grond vies mocht zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
pfff jezus, stel je voor dat je een vieze broek krijgt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |