![]() |
Beste spelmuziek?
Ik blijf erbij dat Nobuo Uematsu (componist van onder andere de meeste final fantasy delen) de beste muziek maakt, ook de best passende bij het spel.
|
*eens* (y)
als ik es geld heb, dan koop ik zn CDs...nu moet het bij MP3 blijven.. *aanbidt Nubuo* |
Quake 1
Past perfect in het spel, sfeervol, eng en van Nine Inch Nails :) |
niet echtop gelet.. silent hill 2, lords of the rings?
speelde eens final fantasy 7, heeft wel geinige deuntjes maar weet niet meer zogoed.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De C&C serie had altijd wel goede muziek,Half-Life's muziek paste perfect bij het spel en die van Deus Ex was ook wel aardig.
|
Citaat:
Maar bij muziek vind ik Super Smash Bros : Melee goed en Jet Se t Radio ( + Eventueel Future ) |
De intro van Silent Hill, Final Fantasy 7,8,X..Jet Ski Riders soundtrack..100% Moving Shadow :) oh nee, dat kennen jullie niet. hm.
|
Carmageddon
Age of mythology Need for speed hot persuit er zijn wel meer |
The Fat Man, die de muziek voor The 7th Guest en 11th Hour heeft gemaakt, is natuurlijk een koning.
Verder de muzikanten die de muziek van Unreal, Unreal Tournament en (sommige) UT2003 hebben gecomponeerd. |
ff serie muziek ja ja ja (y)
|
Citaat:
|
De soundtracks van C&C, door Franck Klepaki.
|
muziek van blizzard-games is zoooo cewl
|
De muziek van One Must Fall 2097 is errug goed uit te houden. :)
Verder vind ik die van Wolfenstein 3D nog steeds master. :cool: |
Nobuo Uematsu
Aphex Twin |
Icewind Dale 1 theme is geweldig, maar ook Baldur's gate en Baldur's gate 2 en naruurlijk Neverwinter Nights.
de C&C series hebbebn ook ZEER goeie muziek. |
Citaat:
|
Quake 3, Sonic Mayhem stompt aars..en Starcraft natuurlijk! de achtergrondmuziek van de Zerg is zelfs in Fight Club gebruikt.
|
Citaat:
Een van mn favo games allertijden (y). |
De muziek uit de FF-reeks is absoluut de moeite waard, evenals de composities van Yasunori Mitsuda, die muziek voor o.a. Chronot Trigger heeft geschreven. Vooral de opnieuw uitgegeven 'orchestrated' versies van de oorspronkelijke game-muziek zijn echt heel gaaf (y)
|
Citaat:
|
de hele tony hawk reeks natuurlijk :D
|
Command & Conquer 1
Carmageddon Unreal Soul Reaver 2 MDK 1 |
Het liedje wat bij Vietcong zit is op het moment een van me favorieten....
Hmmm heerlijke relaxte laidback 60's tunes... :o |
De gemasterde soundtrack van Betrayal at Krondor is mijn "all-time favorite"
|
Citaat:
ook windwaker weer outset island: hey, is dat niet kokiri forrest windfall island: kakariko? ik warp: ken ik ergens van huisje: royale familie thema: geweldig gewoon |
w'rom quote je me :o
|
mooiste muziek in het algemeen wel final fantasy
maar het allermooiste gamenummer is natuurlijk de Hell March uit Command & Conquer |
Citaat:
Maar ik vind "Looks Like Trouble" uit Tiberian Dawn (C&C1) ook heel goed... |
of dat liedje van RA
waarin het lijkt alsof ze villa belvedere zingen.... |
Citaat:
Grand Theft Auto had toch ook wel fijne muziek (en dan niet die stomme rips uit VC, maar GTA 2 had wel leuke deuntjes) Liberi Fatali schopt pas aars, en de Turks Theme ook |
Citaat:
|
De Final Fantasy serie heeft hele indrukwekkend gecomponeerde muziek...
Verder: Baldurs Gate Blizzard spellen zoals Diablo serie en Warcraft serie Metal Gear Solid Quake had ook goede sfeervolle geluiden Oh, en idd 7th Guest en The 11th Hour (y) |
Citaat:
|
Hexen: Beyond Heretic heeft overigens ook fantastische muziek.
|
Citaat:
Ja. Quake 2 is ook errug vetjes. Die van de Unreals was zwaar matig. |
C&C en C&C RA (Hell March... three four five!!)
Medal of Honor |
Myst-theme, Riven ook trouwens, is er een bewerking van.
In Riven, als je in de grot bent waar je de stenen met de beesten naar beneden duwt, dat is echt kicken!!! Ordos-theme van Emperor, Battle for Dune. |
Citaat:
Verder Metroid muziek vind ik persoonlijk erg cool, past goed bij de vijandelijke sfeer in het spel. En, last but not least..... de Monkey Island muziek (voornamelijk van deel 3). Echt super chille muziek tijdens het spelen :) |
Citaat:
midi-madness :> |
Slechts 1 spel verblufte me met zijn achtergrondmuziek..
Homeworld.. Zwaar mooi :) |
Citaat:
anyway, om het ontopic te houden: CANDY CRISIS, woei :p |
Citaat:
Fantastisch. (y) |
Earthsiege 2 (y)
|
ik wou ook al homeworld posten!!! perfecte muziek die het spel naar hoger sferen brengt, nou maar hopen dat in homeworld 2 de muziek niet minder zal zijn.
|
Halo...mensen die leveltje drie (Truth and Reconciliation) hebben gespeeld weten wat ik bedoel. In het donker, heel beheerst een aanval inzetten op de vijandelijke Covenant, en dan dat heerlijke deuntje erachter!!! (y)
|
Citaat:
Vooral de muziek uit BG 2 en Icewind Dale... Alleen de muziek in het main-menu al... |
Introfilmpje warcraft 3 heeft ook vette muziek
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |