![]() |
CoB / Soilwork / Shadows Fall - 013
't was puik!
CoB en Shadows Fall waren bijden zeer goed bezig, ook fijn geluid. Dat vond ik bij Soilwork een stuk minder, ik had toch wat meer van ze verwacht live. Wel irritant, die lasers bij CoB die in je oog staan te laseren :P iemand nog interesse in interviewtje? http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=28 |
\m/
|
Jaaaaa was GAAAAF.
Helaas had ik Shadow's Fall alleen gemist.... :( (met de bus van breda naar tilburg vanwege spoorwerkzaamheden oid... en dan rijdt die bus echt zo lang-zaam en stoptie ook nog eens tig x ergens..grrr. :mad: :( ) Soilwork was wel ok, CoB was echt zeeer cool! En ik stond nog net zo dat ik die laserdingen niet in m'n oog kreeg ;) bovenin het midden. (y) (y) :) |
Citaat:
maarre cob was leuk :) bij soilwork nog ff chaos gezaaid en verder tja shadows fall die gast had wel bruut haar hehe |
stond naast P.A, maar goed :D
|
p.a?
|
het grote mixpaneel met de knopjes en flits lampjes.
|
Twas zeer vet. Ik ben alleen niet naar 013 geweest maar naar hardenberg. De pit wou alleen nie zo opgang komen. Bij soilwork wel een beetje. 1 iemand met gebroken knie. Children of bodom was echt superz vet. Khoop dat ze een keer trug komen.
|
En wie wist niet eens wat van dit gedoe af? :o
|
Shadows Fall kende ik nog niet echt goed, maar die hebben me weten te verassen, kvond et best bruut :p
Soilwork, geweldige band en idem muziek, optreden viel alleen beetje tegen.. kweeniet psies waarom, bij In Flames was et aangenamer. Maar et was verder ook een genot. CoB speelde erg goed, leuke show en meezingers ;) |
Hmz, ik zie nou al dat er 2 mensen waren die ik had kunnen herkennen, maar geen van 2 gezien... (vork en kandyrat dus)
Maareh, jah, t was uiterst vet... En die Alexi is echt een uber-gitarist (y) |
Citaat:
/me heeft jou ook niet gezien... |
hehehe
1ste band had een lekkere gitarist 2de band viel tegen twas idd in hardenberg beter maar nie echt mn smaak en cob tja altijd gezellig en leuk ALEXI! ;) |
Alexi is echt OERLELIJK van dichtbij, echt uitpuilende oogjes, en super witte rare kop. Maar goed.
Ik vond Shadows Fall heel goed spelen, gave drummer ook, qua drumwerk toch wel de top van de avond :D |
Citaat:
vooral in zijn blote body |
lekkere stoot dat t is
haha de trugweg heerschte pas.! beetje tegen een paar alexi wijven ophangen dat je met em op de foto staat (y) dikke lol :D |
shadows fall is toch hc-achtig of niet?
|
Citaat:
niet echt dus |
niet echt nee :o
|
Citaat:
"hij is geblondeerd!" ik ben chronologisch alexi \m/ |
Het was heel erg goed vond ik.
Shadows Fall kende ik niet zo goed, ze speelden wel heel vet, met een heel vet geluid, ik vond het alleen wat eentonig. Soilwork was een gave show vond ik, coole frontman, ik was blij dat ze 'As we speak..' speelden. Children of bodom.... Tjah alles was PERFECT aan de show vond ik... goeie Setlist, Downfall als laatste nummer, super strak gespeeld, supervet geluid... ze waren nog beter dan op Dynamo vorig jaar.. Geslaagde avond |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
hehe :D |
hm. een meisje die ik ken had een tijdje geleden gevraagd of ik meewilde. maar ik zag het niet zo zitten. die doos had niet gezegd dat shadows fall ook zou komen. die had ik eigenlijk wel weer eens willen zien. tja.
|
twas kei tof die zanger van shadows fall had kei lange dreads. sjiiiiit hij had wel een stukje aan mij mogen afstaan.
kad lekker geen last van die laser, kstond wel op t balkon! :p ik vond t ook zeeer geslaagd. (y) |
Citaat:
chronologisch danmaar |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik ben de enige echte Mickel
|
Shadows fall was wel bruut ja.
Vond het trouwens wel grappig dat de organisatie rekening hield met 4 mei. Had ik niet verwacht :) Het optreden van Children of Bodom was echt top (y). (agressieve pit trouwens :)) Vraag me nou af wanneer ze de foto's gaan plaatsen. |
Gotgotgot Soilwork viel tegen!! De vorige keer dat ik ze zag waren ze VEEL beter...
CoB daarentegen was errug vet.. Maar het was allemaal wel een beetje agressief, heb een paar flinke klappen gevangen *showt oorlogswonden* :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |