![]() |
Ben jij een wegwerp persoontje?
Ben jij een wegwerp persoontje
Of houd je alles maar dan ook alles bij? En in welke mate doe je dit dan? |
Ik bewaar te veel nutteloze dingen als treinkaartjes of toegangskaartjes voor bepaalde zaken. Die bekijk ik waarschijnlijk toch nooit meer.
|
Zelfde probleem als Boogie, maar dan ook kassabonnetjes e.d. En iedereen zich maar afvragen wat er toch allemaal in die dikke portemonnee van mij zit.. :d
|
ik bewaar echt álles zo ongeveer...
treinkaartjes volle strippekaarten mailtjes briefjes oude weekbladen die ik toch nooit meer lees mja, ik ben echt erg... :o [edit] Waarom? geen idee... :o geen zin om weg te gooien ofzo |
Bijkomend vraagje misschien: WAAROM doe je dat? Ik gooi amper spullen weg, en wil toch een beetje orde in de omgeving, dat is erg moeilijk; maar ik krijg het niet over mijn hart dingen weg te gooien :o
|
Ik heb juist altijd van die buien wanneer ik 1 x heel veel dingen weggooi.. mja daar heb ik later meestal weer spijt van dan..
|
Ik bewaar teveel nutteloze dingen, dus ik ben niet bepaald een weg-werp persoontje. :)
|
Ik hou ook wel veel dingen...Vooral in mn kamer...In mn portemonnee bijna niet...Als ik dan gek word van die troep ga ik alle dingen wegsmijten waar ik toch niks meer mee doe...
|
een bewaart nuttleoos dingen persoontje
|
Citaat:
Ik bewaar ook allerlei kaartjes, als ik met m'n vriend naar de bios ga wil ik na afloop zijn kaartje ook nog eens, om er vervolgens nooit meer naar te kijken... Hoewel het wel erg leuk is een heel oud kaartje terug te vinden :) 'Oh, cool, in 1990 ben ik naar Bambi gegaan!' :) Soms heb ik perioden dat ik ineens alles op ga ruimen, ik kijk niet maar smijt alles wat onnodig lijkt weg (zo heb ik m'n super grote knikkercollectie te otto in gesmeten :D ). |
Citaat:
|
Ik heb een speciale la voor dingen die absoluut overbodig zijn maar die ik toch niet weg wil gooien. Al vanaf m'n zesde. Steeds als de la vol is, doe ik de inhoud in een doos, en breng ik die naar zolder. Er staan nu vijf dozen.
|
Ik bewaar ook echt vanalles. Het is dan ook een teringbende op mijn kamer, vooral als je ook nog een paar kasten open trekt...
|
Ik bewaar ook veel nutteloze dingen, maar eens in de zoveel tijd als ik in een opruim bui ben, gooi ik al die nutteloze dingen weg! (nou ja, alles, bijna alles)
|
ohja ik bewaar ook alles.. treinkaartjes ind, bonnetjes, ik heb nog ouwe busabonnementen uit 1996 liggen :o tijdschriften ook.. ouwe schooldingen.. van de basisschool ligt alles er nog :o oude verjaardagskaarten.. op mn pc bewaar(de) ik ook alles, e-mails en zo.. maar laatst heb ik er een hele hoop gedelete.
sja waarom :confused: t kan altijd nog es van pas komen.. en sommige dingen zijn ook wel leuk om terug te vinden |
concertkaartjes en flyers enzo bewaar ik wel, maar treinkaartjes gaan me ietsie te ver.. :o
|
nee, ik bewaar alles, maar dan oko echt alles:
treinkaartjes bioscoopkaartjes snoeppapiertjes inpakpapiertjes nutteloze discussies over een blaadje met een vriendin minitekeningetjes op een notitieblaadje en van dat soort dingen en me moeder maar zeuren dat me kamer eens opgeruimd moet worden.. :D |
Ik gooi alles weg. Ik heb echt een grondige hekel aan álles wat in mijn optiek overbodig is. Nuja, op dat moment dan.
|
nee
ik bewaar bestwel veel |
ik gooi alles weg als het geen zin heeft om het te bewaren.
|
Ik bewaar eerst vanalles en nog wat, maar een maand later vind ik het weer terug en smijt ik het alsnog weg, omdat het toch allemaal nutteloze rotzooi is (geworden).
|
Ik bewaar alleen oude tijdschriften, meestal lees ik ze ook nog wel eens. Bonnetjes en dergelijke gooi ik altijd meteen weg.
|
'Nope ik smijt alles weg hoe lichter hoe beter.
|
Ik gooi echt bijna alles wat ik niet nodig heb weg
Ik heb dan oon geen dingen van voor mn 13de |
Ik gooi bijna nooit iets weg, en als ik het weggooi komt het in de daarvoor bestemde prullenbakken terecht.
|
Geen idee, ik bewaar veel nutteloze dingen maar belangrijke dingen ben ik altijd kwijt...
|
Whaa, ik kan echt nooit iets weggooien. Echt dom, want daardoor zit m'n kamer best wel vol, maarja daar heb ik ook een grote kamer voor :)
|
Ik ben een bewaarmens.
|
Citaat:
|
De meeste dingen houd ik een tijdje bij, dan gooi ik ze weg (bijvoorbeeld een volle buskaart met maar 1 strip erop :D ). Maar belangrijke dingen van school bijvoorbeeld hou ik. Nutteloze dingen waarvoor ik me niet interesseer doe ik meteen weg. Dus ja, het ligt er aan wat.
|
nutteloze dingen gaan bij mij meteen de prullenbak in, wat heb je eraan als je er toch niks mee doet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |